728 x 90

گزارش تلویزیون رویتر از استمرار قیام مردم ایران

قیام.وتظاهرات در شهرهای ایران
قیام.وتظاهرات در شهرهای ایران
با گسترش قیام مردم ایران و با تشدید اقدامهای سرکوبگرانه رژیم آخوندی بحث مجازات آمران و عاملان سرکوب بیش‌از‌پیش مطرح می‌شود.

تلویزیون رویتر گزارش داد:
در شرایطی که رژیم ایران تلاش می‌کند تظاهرات سراسری در کشور را مهار کند، آمریکا این تظاهرات را زیر نظر گرفته و با جمع‌آوری اطلاعات قصد دارد کسانی که در سرکوب مردم دست دارند را مورد مجازات قرار دهد.

رویتر مطلع شده این اقدام بخشی از تلاشهای دولت دونالد ترامپ است که به‌سر عت حمایتش را از تظاهرکنندگان ضدحکومتی در ایران نشان داد.

هدف اصلی و مرکزی سپاه پاسداران است که هم شمشیر و هم سپر علی خامنه‌ای ولی‌فقیه این رژیم است. سپاه پاسداران مردم در سه استان ایران را سرکوب کرده است.

یک مقام مسئول آمریکایی گفت طرح کنونی آمریکا جمع‌آوری اطلاعات برای اعمال مجازات بر روی عوامل سرکوبگر این رژیم است.

دونالد ترامپ این قدرت را دارد به‌خاطر نقض حقوق‌بشر و جلوگیری از تجمعات آزاد در ایران مجازاتهایی را به عناصر رژیم اعمال کند. آمریکا مجازاتهای کنونی را به‌خاطر برنامه موشکهای بالستیکی رژیم اعمال کرده است ولی مجازاتهای بیشتری را روز سه‌شنبه گذشته بر روی این رژیم اعمال کرد.

مقام مسؤل آمریکایی به خبرگزاری رویتر گفت:‌ دولت آمریکا فکر می‌کند بخشی از دلایل تظاهرات مردم ایران به‌خاطر صرف پولهایی است که رژیم ایران بعد از توافق اتمی دریافت کرده ولی این پول را به بخشهای اطلاعاتی خودش داده و به قشر میانه یا فقرای ایران نداده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7da17f52-5832-44aa-983d-4f6b29e12953"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات