728 x 90

آثار مشت قیام به کله نظام

قیام مردم ایران
قیام مردم ایران
قیام 96 را مشهد آغاز کرد، روز بعد 10شهر سپس 40شهر و سرانجام 120شهر ادامه دادند. این قیام با هدف برکندن بنیاد ظلم و ستم آخوندهای حاکم بر ایران است.

از ویژگیهای قیام 96 خصلت گیج کنندگی آن برای نظام خامنه‌ای است.

نسل بسیار جوان و دلیر ما، آرامش، قدرت فهم و تحلیل قیام را از آخوندها ربودند.

سرعت قیام و گستردگی آن دایناسورهای «جمهوری اسلامی» را به پرت‌وپلا گفتن وا داشت.

اگر فقط جمعیت تظاهرات مشهد و کرمانشاه را ببینیم آمار آن چندین برابر بیشتر از چیزی است که آخوندهای لبه گور می‌گویند.

دیگر در دوران اینترنت نمی‌توان به‌جای نوشتن کلمه مار عکس آن را کشید و گفت این مار است و مردم را فریب داد!. مردم از طریق شبکه‌های اجتماعی همه چیز را می‌بینند.

شعارهای رادیکال جوانان که بیشتر روی مرگ بر خامنه‌ای و مرگ بر دیکتاتور می‌چرخد چنان ضربه‌ای به مغز ملاها زده که گویا یک لوله بزرگ آهنی به کله‌شان خورده است و این‌طور گیج و منگ گشته‌اند.

مکارم شیرازی می‌گوید تظاهرکنندگان ضد نظام 6000نفر بودند، جعفری سرکرده سپاه 15000نفر را اعلام می‌کند، وزیر کشور دولت «اصلاح طلب» آمار 42000را می‌دهد و پاسدار وحید جلیلی کارشناس حوزه فرهنگی رژیم می‌گوید: بالاخره در جمهوری اسلامی هم با هشتاد میلیون جمعیت ممکنه چند میلیون نفر هم رسماً ضدانقلاب باشند (تلویزیون رژیم. افق ـ 12دی 96)

اصلا در قاموس جماعت پاسدار و آخوند، آمار و ارقام معنی ندارد.

شاید هم آنقدر ضربه گیج کننده بود که هرچه در کله‌شان بود، اگر بود، پرید.

درود بر جوانان فداکار قیام که چنین قدرتی را از خود نشان دادند.

این روزها در خیابان از این همه شجاعت و فداکاری نسل جدید و جوان ایرانی احساس غرور و افتخار می‌کنی. نسلی که به‌خوبی ریشه فلاکت مردم ایران را می‌شناسد و لگد به این پیکر فرتوت می‌زند.

در هفته‌های آینده با گسترش قیام حتماً شاهد سرگیجه و تکانهای بیشتری از سردمداران نظام مفلوک خواهیم بود و آمارهای مضحک بیشتری را بیان خواهند کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/02af669c-6d1f-433b-bd41-324582fa02ac"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات