728 x 90

هدر نائرت سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا بار دیگر اعلام کرد ایالات متحده در کنار مردم ایران ایستاده است

هدر نائرت سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا
هدر نائرت سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا
فاکس نیوز: امروز صبح پرزیدنت ترامپ توییت کرد که مردم ایران شایسته احترام هستند چرا که سعی می‌کنند دولت خود را که دچار فساد است، بازپس بگیرند... شما در زمان مناسب شاهد حمایت بزرگی از سوی آمریکا خواهید بود.

آیا می‌دانید این حمایت ممکن است شامل چه چیزی شود؟ آیا شامل فراهم آوردن راههای احتمالی به‌منظور برقراری ارتباطات میان آنها از طریق فن‌آوری می‌شود؟

هدر نائرت، سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا: ما همه اینها را با دقت خیلی خیلی زیاد و از خیلی نزدیک داریم مانیتور می‌کنیم. یکی از چیزهایی که ما به‌مثابه یک دولت می‌دانیم... این است که وقتی دولت آمریکا به نیابت از مردمی صحبت می‌کند که شرایط خیلی سختی دارند، برای آن مردم خیلی معنی دارد... ما این موفقیت را در ونزوئلا دیده‌ایم که در آنجا مردم، در شرایطی که رسانه‌ها سرکوب می‌شدند، می‌گفتند متشکریم که به نیابت از ما صحبت کردید. ما در کنار مردم ایران می‌ایستیم. آنها یک تاریخ غنی و فوق‌العاده دارند. ما مشکلی با مردم ایران نداریم. اما با رژیم مشکل داریم. نگرانی ما هم همان نگرانیهایی است که مردم ایران در تظاهرات و اعتراض خودشان بیان می‌کنند.

آنها نسبت به اقتصاد اعتراض می‌کنند، نسبت به فساد اعتراض می‌کنند و به‌طور واقعی از این‌که مقامات رژیم ایران پولهایی که باید صرف کشور خودشان شود را برمی‌دارند و صرف تأمین مالی یک سازمان تروریستی خارجی یعنی حزب‌الله می‌کنند خسته شده‌اند و ما می‌دانیم که حزب‌الله طی دهه‌های گذشته چه کارهای هولناکی نسبت به پرسنل نظامی ما در خارج از کشور مرتکب شده است. آنها هم‌چنین مشکلاتی در سوریه و نیز در یمن و خیلی جاهای دیگر به‌وجود می‌آورند. بنابراین، به شما مردم ایران می‌گوییم ما در کنار شما می‌ایستیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c32a47a4-67a8-4b3e-b4b0-eb3cfa40890b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات