728 x 90

واکنشهای هراس‌آلود رژیم آخوندی نسبت به کنفرانس مطبوعاتی نماینده آمریکا در سازمان ملل

موشکی رژیم
موشکی رژیم
به‌دنبال کنفرانس مطبوعاتی نماینده آمریکا در سازمان ملل درباره نقض قطعنامه‌های سازمان ملل توسط رژیم آخوندی شبکه‌های مختلف تلویزیونی و رسانه‌های حکومتی در یک واکنش زنجیره‌یی، وحشت و سراسیمگی خلیفه ارتجاع را به نمایش گذاشتند تلویزیون رژیم در گزارشی درباره این کنفرانس مطبوعاتی گفت:
تلویزیون شبکه یک (رژیم) 23آذر 96:
بازی آمریکایی‌ها با استوانه‌های فلزی. سفیر آمریکا در سازمان ملل با نشان‌دادن استوانه چدنی پشت سر خود مدعی شد موشک شلیک شده ارتش یمن به ریاض ساخت ایران بوده است. نیکی هیلی برای ادعای خود گفت، این قطعات نشان می‌دهد کار، کار ایران است. هیلی با جنجال آفرینی گفت، موشکهای ایران همه را تهدید می‌کند و گفت، همه باید جلوی ایران بایستیم. هیلی این موضوع را بدون هیچ مقدمه‌ای به توافق هسته‌یی ربط داده و گفته، برنامه موشکی ناقض توافق هسته‌یی است. حدود 40روز پیش انصارالله یمن به تلافی بمباران روزانه و شدید جنگنده‌های عربستان یک موشک بطرف فرودگاه ریاض در عربستان در فاصله 1600کیلومتری شلیک کرد. باقی مانده موشک سرنخی برای بازرسان سازمان ملل به جای گذاشت که به‌دنبال بررسی این ادعای واشینگتن و ریاض بودند که برنامه موشکی پیشرفته ‌انصارالله یمن از طرف ایران تأمین می‌شود. نماینده ایران در سازمان ملل بلافاصله اظهارات سفیر آمریکا در سازمان ملل را نشانه بارزی از نقش مخرب، تحریک‌آمیز و غیرمسئولانه آمریکا دانست.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5d9ded8e-5baf-48c1-884e-964b9f8740b1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات