728 x 90

تجمعات اعتراضی در تهران، اهواز، کرمانشاه، گیلان و مازندران

تجمع اعتراضی غارت‌شدگان
تجمع اعتراضی غارت‌شدگان
اقشار مختلف میهنمان روز سه‌شنبه 21آذر در تهران، اهواز، کرمانشاه، گیلان و مازندران تجمعات اعتراضی برگزار کردند.

در تهران دانشجویان دانشگاه ملی در اعتراض به پولی کردن واحدهای درسی مقطع کارشناسی ارشد دست به تجمع زدند.

معلمان حق‌التدریسی در مقابل مقابل مجلس ارتجاع هنگام عبور اسفندیار چهاربند رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش رژیم، در حالی که او را دنبال می‌کردند، یکصدا فریاد می‌زدند: ما در راه آموزش، عمر و جوانی دادیم.

در اهواز قبول شدگان آزمون استخدامی شهرداریهای خوزستان مقابل ساختمان استانداری رژیم در اهواز تجمع کردند و خواستار تعیین تکلیف استخدام خود شدند.

 
در کرمانشاه کارگران شرکت مانیزان در شهرستان اسلام‌آباد غرب در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق 6ماه گذشته خود در مقابل فرمانداری رژیم در این شهرستان تجمع کردند.
 
 
در گیلان زنان غارت شده کاسپین تجمع اعتراضی برگزار کردند. آنان تراکتهایی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود: کاسپین دزدی می‌کنه -دولت کاری نمی‌کنه -دولت تدبیر و امید - کور بود و دزدی رو ندید و با حیله مجوز -پولهای ما رو دزدیدند.
و در استان مازندران غارت‌شدگان در محمود آباد مقابل یکی از مؤسسات غارت و چپاول در این شهرستان تجمع اعتراضی برگزار کرده و خواهان پولهای به غارت رفته خود شدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0b6a4ab3-4e9e-4738-8890-4fe19d4b7178"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات