728 x 90

باقری کارگزار رژیم‌: برجام ایران را در قرن ۲۱به قعر قرون وسطی فرستاد

برجام زهرخوران رژیم- آرشیو
برجام زهرخوران رژیم- آرشیو
باقری معاون سابق دبیر شورای عالی امنیت رژیم درباره پیامدهای برجام و تن‌دادن به مذاکرات موشکی به آخوند روحانی هشدار داد و گفت: برجام ایران را در قرن 21به قعر قرون وسطی فرستاد. ما به دولتمردان توصیه می‌کنیم مقدسات (نظام) را وارد سیاست بازیها نکنند و بگذارند. امام مذاکره و امام مناظره نداریم همه باید از خامنه‌ای پیروی کنید.

روزنامه حکومتی وطن امروز نیز با هشدار به مذاکرات جاری رژیم با کشورهای اروپایی، تحت عنوان «دکمه استارت کاتسا را فشار ندهیم» نوشت: روحانی برای یک سفر زیست‌محیطی به پاریس دعوت شده‌. (این دیدار) یک فرصت عالی برای مطرح کردن علنی و رسانه‌یی (این موضوع است که) اگر در مسأله موشکی و منطقه کوتاه نیایید، ما نمی‌توانیم با شما همکاری کنیم و اگر همکاری کنید خود ما اولین مدافعان شما خواهیم بود».

این روزنامه باند خامنه‌ای افزود: حقیقت آن است که اروپایی‌ها دقیقاً همان اهداف کاتسا را می‌خواهند بدون آن که به‌لحاظ فنی توانایی اجرای وعده خود را داشته باشند. چرا با دست خودمان امکان آغاز عملیات رسانه‌یی مؤثر را به فرانسوی‌ها بدهیم... آقای (روحانی) لطفاً به فرانسه نروید.

روزنامه کیهان خامنه‌ای نیز نوشت: تولید مشترک خودرو با فرانسه هرگز محقق نشده است. به‌رغم دستپاچگی خودروسازان که پس از برجام سراغ خودروسازان فرانسوی رفتند و قراردادهایی با آنها امضا کردند، تاکنون که مدت زمان ثمردهی این قرارداد‌ها در حال اتمام می‌باشد، خبری از تولید خودروی مشترک نشده است.

این روزنامه نوشت: قرارداد سرمایه‌گذاری مشترک سایپا و سیتروئن 15مهر سال گذشته منعقد شد. با وجود باقی ماندن حدود یک ماه از اتمام سال 2017میلادی، خبری از تولید محصول مشترک سایپا و سیتروئن نیست و هنوز خط تولید مشترک این دو شرکت به بهره‌برداری نرسیده است.

یکی دیگر از قراردادهای مشترک خودرویی مربوط به شرکت ایران خودرو و پژو فرانسه است که تا پایان مهرماه هیچ تولیدی در این زمینه صورت نگرفته است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4a15cac1-971a-4fc6-88ce-24f276a358ce"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات