728 x 90

شاباش طلا برای «سکه خوار» ها!

سکه بهار آزادی
سکه بهار آزادی
در اولین هفته آذر ماه 96 دادستان جنایتکار تهران، جعفری دولت‌آبادی در جریان جنگ و جدال‌های درونی رژیم، حمید بقایی، معاون اول محمود احمدی‌نژاد در دولت دهم را متهم به تصرف غیرقانونی در اموال دولت از جمله حیف و میل ۷۰۳سکه بهار آزادی کرد. حمید بقایی هم لج کرد و بلافاصله در سایت دولت بهار (باند خودشان) ویدیویی منتشر کرد و گفت بله سکه دادیم! هدیه هم دادیم اما به همین آقایانی دادیم که الآن مدعی ما شده‌اند! بعد هم برای این‌که دهان رقبا را ببندد، بابت دستگرمی! اسامی 7-8نفر از حضرات «سکه‌خوار» را اعلام کرد و آدرس تاریخ، مکان و علت پرداخت سکه را هم داد!

 
بقایی گفت: در زمان تحریم‌ها، این سکه‌ها به ابراهیم رئیسی (تولیت آدمخوار آستان قدس رضوی)، محمدعلی جعفری (سرکرده دزد سپاه پاسداران)، پاسدار حسن فیروزآبادی (رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح آخوندها)، غلامحسین محسنی اژه‌ای (سخنگوی بدنام قوه قضاییه، وزیر اطلاعات در دولت نهم و دادستان وقت کل کشور)، حسین طائب (رئیس جنایتکار و پاچه ورمالیده اطلاعات سپاه پاسداران) سعید جلیلی (دبیر بیسواد شورای عالی امنیت ملی و رئیس وقت هیأت مذاکره‌کننده هسته‌یی رژیم) هدیه داده می‌شد!

بعد هم بقایی، یک کلیپ ضبط و پخش کرد و گفت: به ما تهمت می‌زنند پاداشها و هدایای خارج از قانون به افراد پرداخت کرده‌ایم! این پرداختها و پاداشها در همه دولتها بوده (یعنی الآن اسم این چند نفر و بردم کاری نکنید که بعدش اسم بقیه‌اتونم بگم!) بقایی در همان کلیپش در مورد سنت آخوندی «شاباش سکه»! اضافه کرد: اتفاقاً در دولتهای نهم و دهم کمتر از دولتهای قبلی و فعلی از اینجور هدایا! داده شد.

وی تصریح کرد: یکی از موارد پرداخت این هدایا، به «عزیز» انی! بود که در اوج تحریمها تا پاسی از نصف شب در جلسات مربوطه حضور داشتند و بدون دستمزد کار می‌کردند و این هدایا به‌خاطر اضافه کاری و حضور خارج از ساعتهای کاری و... به عزیزان پرداخت می‌شد. (به این میگن جهاد فی سبیل‌اله با حقوق نجومی و اضافه کار و عیدی و سنوات خدمت و رانت قدرت و... الی ماشااله... . آخوندها و برادران پاسدار) گوئیا که این «عزیزان بی‌جهت»! و حتی مدیران «‌ژنتیکشان» سر هرماه میلیارد میلیارد پول مفت از جیب ملت بر نمی‌دارند! که حالا باید «اضافه» هم بگیرند.

بقایی ادامه داد: به‌عنوان نمونه در یک مورد در شب عید غدیر، آقای فیروزآبادی به دکتر احمدی‌نژاد گفتند حالا که ما تا پاسی از شب می‌آییم و... هدیه‌ای پاداشی هم پرداخت بشه، که مقرر شد پنج سکه به عزیزان پرداخت بشود! کسانی که در آن جلسه حضور داشتند و سکه طلا دریافت نمودند: باهنر، حسین طائب، فیروزآبادی، عزیز جعفری، رئیسی، اژه‌ای، مصباحی مقدم، سعید جلیلی و... ! بودند.

البته «آقایان» همان‌طور که سنتشان است، تکذیب کردند اما باند مقابل که فکر این چیزها را هم کرده بود، بلافاصله اسم و رسید اداره کارپردازی ریاست‌جمهوری را منتشر کرد و به آقایان، «پوزبند» زد.

حالا با اجازه بیایید یک حساب سرانگشتی هم مثل بقالها بکنیم ببینیم آن شب عید غدیر (به‌عنوان نمونه!؟)، این «عزیزان بی‌جهت» چقدر هدیه گرفته‌اند؟

بقایی گفته به هر آخوند و پاسداری که اسمش را برده، 5عدد سکه ناقابل طلا هدیه داده شده.

قیمت سکه در سال 91به نوشته همشهری آنلاین حدود یک میلیون و 325هزار تومان بوده. که برای رعایت عدالت در نقل مطلب، ما قیمت آن را برای شب عید غدیر یک میلیون و 200هزار تومان می‌گیریم. (یعنی 125هزارتومن تخفیف میدیم (!

 
دستمزد کارگران در همان سال 1391 هم بنا‌ به اعلام خبرگزاری مهر، دقیقاً 389هزار و هفتصد تومان بوده.

یعنی قیمت فقط یک سکه طلا در آن تاریخ بیشتر از سه برابر دستمزد ماهانه یک کارگر بوده. یعنی هر کدام از این «آقایان» برای چند ساعت اضافه کاری یعنی شرکت در یک نشست ریاست جمهوری، 5عدد سکه طلا یعنی بیشتر از 15برابر دستمزد ماهانه یک کارگر، هدیه گرفته‌اند!


3-4ساعت اضافه کاری یک آخوند یا یک پاسدار = با دستمزد یک‌سال و دو ماه و 10روز یک کارگر در نظام نامقدس و پلیدی به اسم جمهوری اسلامی؟!

برای این‌که کمی بیشتر فشار خونمان بالا برود بیایید همین 15ماه کار و تلاش یک کارگر بر مبنای روزی 8ساعت کار را مقایسه کنیم با 3-4ساعت اضافه کاری «آقایان؟!»

15ماه و 10روز کار کارگر بر مبنای روزی 8ساعت کار (که واقعی نیست و روزانه تا 15ساعت کار می‌کنند) می شود 3680ساعت کار!

یعنی 3-4ساعت اضافه کاری فیروزآبادی و جعفری و رئیسی جلاد و... هرکدامشان به تنهایی برابر است با 3680ساعت کار یک کارگر!

اگر این آپارتاید آخوند – پاسداری نیست؟ پس چیست؟
سکه‌های عمر مردم اینطوری به غارت می‌رود! سکه‌هایی که تنها با بازگشت طلا به خزانه ملت تادیه نمی‌شوند...

پایان
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/55350a13-5fab-484e-83ce-cc40c9e8d67d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات