728 x 90

وزیر خارجه آمریکا: سرکوب مستبدانه مردم توسط رژیم ایران نقض آزادیهای فردی، سیاسی و مذهبی است

رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا
رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا
رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا امروز سه‌شنبه 7آذر 96 در نشستی در واشینگتن درباره همکاریهای آمریکا و اروپا تصریح کرد ایالات متحده با همه تهدیدهای رژیم ایران و رفتار بدخواهانه آن برخورد می‌کند.

وی در بخشی از سخنرانی خود در مرکز ویلسون گفت، «به دنبال تصمیم اخیر رئیس‌جمهور دونالد ترامپ در مورد سیاست جدید کاخ سفید در برابر رژیم ایران، مسائلی که آمریکا و اروپا را به یکدیگر متصل می‌کنند، بیش از مواردی است که موجب افتراق ما می‌شود.»

وزیر خارجه آمریکا تصریح کرد: «برجام دیگر تنها نقطه تمرکز سیاست ایالات متحده در برابر رژیم ایران نیست. ما متعهد به رسیدگی به کلیت تهدید این رژیم هستیم. ما از شرکای اروپایی‌مان می‌خواهیم به ما پیوسته و در مقابل همه رفتارهای بدخواهانه رژیم ایران بایستند.»

رکس تیلرسون تأکید کرد: سرکوب مستبدانه مردم توسط رژیم ایران نقض آزادی‌های فردی، سیاسی، و مذهبی است.

وی گفت: «ایالات متحده و اروپا هیچ‌کدام نمی‌خواهند با نوع دیگری از تهدید هسته‌یی کره شمالی روبه‌رو شوند و هیچ کشوری با اقدامات سلطه‌جویانه رژیم ایران در خاورمیانه – از طریق حمایت از سازمانهای تروریستی و شبه‌نظامیان در عراق و سوریه، و برنامه فعال موشکی بالیستیک - موافق نیست.».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5cc7ed3f-efe2-4408-9da4-33db2e30f971"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات