728 x 90

تهدید احمدی‌نژاد از سوی قضاییه رژیم

تهدید احمدی‌نژاد از سوی قضاییه رژیم
تهدید احمدی‌نژاد از سوی قضاییه رژیم
به‌دنبال حملات احمدی نژاد به قضاییه خامنه‌ای و اظهارات وی در مورد فساد در قضائیة رژیم، پاسدار محسن رفیقدوست از سرکردگان اولیه سپاه پاسداران، ضمن تهدید رئیس‌جمهور پیشین رژیم گفت، پرونده وی در حال تکمیل است.
در همین حال، آخوند دژخیم صادق لاریجانی رئیس قضاییه رژیم، مهره‌های تحت‌امر خود را برای تهدید احمدی‌نژاد به صحنه فرستاد.

گزارشی در این رابطه:
احمدی‌نژاد در شاه‌عبدالعظیم:

داستان رو هم شما میدونید، داستان امروز و دیروز نیست. والله بخدا به پیر به پیغمبر ما با این خانواده لاریجانی مخالفیم. آقا مخالف بودن مگر جرمه. کی گفته جرمه. ما مخالفیم، قبول نداریم مملکت بیفته دست اینها. ظلم بکنند. (دولت بهار 24/آبان/96)
الان دیگه کل کشور به خطر افتاده یعنی اصلا دیگه امیدی به اجرای عدالت نیست...
انشاءالله مقامات قوه قضاییه خودشون 24ساعت قسمتشون بشه برند توی این سوئیتها زندگی کنند بدون خدم و حشم. مثل بقیه که می‌روند تا بفهمند چه خبره (دولت بهار 2/آذر/96)
رحیم مشاعی:
یکی از مشکلات کنونی این است که قوه قضاییه با تکیه بر قدرت، به نفع قدرت عمل می‌کند خلاف روح قانون اساسی است. (دولت بهار 4/آذر/96)

به دنبال این سخنرانیها و حملات، سردژخیم قضاییه خامنه‌ای متقابلاً دادستان کل رژیم و دادستان رژیم در تهران را برای مقابله با احمدی نژاد به صحنه فرستاد.
آخوند جعفر منتظری دادستان کل رژیم، روز یکشنبه طی یک سخنرانی به‌شدت رئیس‌جمهور سابق رژیم را مورد حمله قرار داد:
بد و بیراه به قوه قضاییه بگیم. از رئیس قوه قضاییه گرفته تا پایین. انواع اهانتها، تهمتها، جسارتها، دروغها. این درست میشه این راه اصلاحه. کسی که هشت سال مدیریت عالی کشور رو عهده‌دار بوده، خصوصاً در چهار سال دوم مدیریتش یک مجموعه‌یی و به قول امروز یک کلکسیون از نقض قوانین، قانون گریزی، خلاف قانون عملی کردن... بوسه بر تابوت یک ملحد زدن... اهانت به مراجع تقلید... مجلس صداش بلند شد، دیوان محاسبات صداش بلند شد دستگاه قضایی صداش بلند شد اونوقت یک همچی آدمی با این شناسنامه‌این‌چنین امروز اینگونه در عرصه مقابله با قوه قضاییه و این اهانتها این جسارتها این توهینها در لباس دفاع از حقوق دفاع مردم... (تسنیم 5/آذر/96)

دادستان خامنه‌ای در تهران نیز به تهدید احمدی نژاد پرداخت و گفت: این‌که شخصی که خود مسئولیت داشته، به‌خاطر چند متهم، اقتدار دستگاه قضایی را بشکند، جای تأسف دارد. اگر تصور کرده‌اند قضات قلم را زمین می‌گذارند اشتباه کرده‌اند. (انتخاب 5/ آذر/96)
سرانجام پاسدار محسن رفیقدوست از مهره‌های نزدیک به خامنه‌ای از پرونده سازی علیه احمدی نژاد خبر داد و ضمن تهدید او گفت: بزرگترین مشخصه احمدی‌نژاد این است که به ولایت مؤمن نیست و به‌زودی خدمتش خواهند رسید و قوه قضاییه در حال تکمیل پرونده است. (ایلنا 6/ آذر/96)

متقابلاً، رئیس‌جمهور سابق رژیم، از طریق سایت خود اقدام به انتشار فیلمی از سخنان خامنه‌ای با تیتر «مقایسه بیانات (خامنه‌ای) در آخرین دیدار با احمدی‌نژاد و دولت دهم، با قضاوت جعفر منتظری دادستان کل» کرد که در آن ولی‌فقیه به تجمید از او و دولتش پرداخته بود.
همه فهمیدند که رئیس‌جمهور محترم و همکارانشان در دولت حجم کارشان بسیار بالا و پرشتاب نسبت به همهٴ دوره‌های دیگر بود و هست؛ این نقطه‌ی برجسته‌ای است که نباید این را نادیده گرفت...
این دولت این شعارها را مطرح کرد، برجسته کرد، سر دست گرفت، به آنها افتخار کرد؛ در مجامع جهانی، احساس شرم از انگیزه‌های انقلابی و از اهداف انقلابی و از شیوه‌های انقلابی نکرد؛ این خیلی کار بزرگی بود.(دولت بهار 5/آذر/96)

در همین حال، رسانه‌های حکومتی شایعه حصر خانگی احمدی‌نژاد را منتشر کرده‌اند. هم‌چنین دفتر احمدی‌نژاد با صدور اطلاعیه‌یی از دستگیری مدیر سایت دولت بهار متعلق رئیس‌جمهور سابق رژیم خبر داد و نوشت: ما این رفتار ظالمانه را مصداق روشنی از تصمیمات قانون‌شکنانه می‌دانیم و انتظار داریم بدون فوت وقت، به این‌گونه اقدامات تخریب‌کننده پایان داده شود.(دولت بهار 5/ آذر/96)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a48749c0-f383-4c82-9fa0-9b3f3c7202c6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات