728 x 90

جانشین سرکرده کل سپاه: در مورد قدرت موشکی هرگز مذاکره نمی‌کنیم

 پاسدار حسین سلامی
پاسدار حسین سلامی
پاسدار حسین سلامی جانشین سرکرده کل سپاه بر ادامه فعالیتهای موشکی به‌رغم مخالفتهای بین‌المللی و قطعنامه‌های شورای امنیت تأکید کرد و گفت:‌ قدرت دفاعی و موشکی ما ضامن امنیت، استقلال و اقتدار دیپلوماسی ما است و در این مورد ما هرگز مذاکره نمی‌کنیم. چرا که اگر مذاکره کنیم یعنی تسلیم شده‌ایم و این برای دشمن یعنی فتح بدون جنگ.

وی به تهدید کشورهای اروپایی پرداخت و افزود: به کشورهای اروپایی می‌گوییم که اگر تا امروز برد موشک هایمان را تا 2هزار کیلومتر نگه داشتیم و فعلاً افزایش ندادیم، به‌دلیل نداشتن فناوری نیست زیرا از نظر فناوری هیچ محدودیتی برای برد موشکهایمان نداریم. اما چون هر عمل ما یک منطق راهبردی دارد، تا جایی که تهدید باشد، برد موشکهای ما تا آنجاست. اگر اروپایی‌ها بخواهند وارد حریم موشکهای ما بشوند شاید این محدودیت برد را برداریم.

پاسدار سلامی هم‌چنین بر ادامه حمایت از شبه‌نظامیان حوثی نیز اصرار ورزید و گفت‌: حمایت معنوی ما از یمن طبیعی است ما وظیفه داریم طبق فرمایشات مقام معظم رهبری از مظلوم در هر کجای عالم دفاع کنیم و اکنون نیز از یمن حمایت روحی و سیاسی می‌کنیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eb5533aa-ee3d-4862-b26c-5b14dc00b740"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات