728 x 90

سنابرق زاهدی: مردم می‌گویند که ساده‌ترین مشکلات مردم ایران حل نمی‌شود، الا از طریق سرنگونی این رژیم

سنابرق زاهدی رئیس کمیسیون قضایی شورای ملی مقاومت ایران
سنابرق زاهدی رئیس کمیسیون قضایی شورای ملی مقاومت ایران
سنابرق زاهدی رئیس کمیسیون قضایی شورای ملی مقاومت درباره مسائل منطقه و دخالتهای رژیم ایران مصاحبه‌یی با اورینت تلویزیون اپوزیسیون سوریه مصاحبه می‌کرد در پاسخ به این سؤال که رژیم گفته در سوریه می‌ماند گفت:‌ من معتقدم که این همان نقطه تعیین‌کننده در سیاست رژیم ایران و سیاست سلیمانی جنایتکار و سیاست خامنه‌ای دجال است که حتی با سیاست روسیه هم تفاوت می‌کند چرا که روسیه ممکن است که با وضعیت سیاسی خود را منطبق کند. اما سیاست رژیم ایران، رژیم سلیمانی و خامنه‌ای و سپاه پاسدران این است که نمی‌تواند از آنجا خارج شود تا زمانیکه تمام کسانی که آنها را تروریست می‌خواند از بین بروند که اگر بخواهیم به‌صورت درست تعبیر کنیم کسانی که رژیم ایران آنها را تروریست می‌خواند همان مردم سوریه هستند که علیه رژیم بشار اسد و وجود رژیم ایران در سوریه قیام کرده‌اند. این روزها مشاهده می‌کنید که قاسم سلیمانی و خامنه‌ای به هم تبریک می‌گویند و ابراز شادی می‌کنند.

وی افزود:‌ داعش بلحاظ عقیده و سیاست و حتی تاکتیک با رژیم ایران همخوانی دارد و به‌صورت تاریخی نیز داعش دست‌ساز رژیم ایران در عراق و سوریه است و همان‌طوریکه می‌دانید حتی در تشکیل هسته‌های اولیه داعش رژیم ایران در تهران دست داشته و مالکی در عراق و بشار اسد در سوریه دست داشته‌اند. اما الآن آنها به این پیروزیهای داخل گیومه می‌نازند تا جنایتهای خود علیه مردم سوریه و مردم عراق و دخالتهایشان در کشورهای مختلف منطقه را توجیه نمایند. لیکن همان ‌طوریکه می‌دانید بلحاظ جنایتکاری رفتارهای حشدالشعبی در عراق و حزب شیطان در لبنان و حوثیها در یمن با رفتارهای داعش به هیچ لحاظ تفاوتی نمی‌کند، زیرا به اعتقاد من این رژیم از ابتدا بر اساس سرکوب، جنگ و صدور بحران و کشتار به کشورهای دیگر بنیان شده است.

اما مسأله مهمی که می‌خواهم در اینجا یادآوری کنم این است که دشمنی مردم ایران و مردم سوریه و حتی حکومت سوریه با این رفتارهای رژیم است بعضی از ارکانهای رژیم سوریه از وجود رژیم ایران در سوریه بیزارند مهم این است که این روزها در خیابانهای تهران و در خیابانهای دیگر شهرهای ایران مردم این شعار را سر می‌دهند که «سوریه را رها کن فکری به‌حال ما کن»! برای این‌که مردم ایران گرسنه هستند و مردم ایران در فقر کشنده به‌سر می‌برند. مشکلات فراوانی مردم ایران را احاطه کرده است، به همین دلیل این شعارها را سر می‌دهند. این شعار معنی بسیار مهمی دارد.

در مورد سوریه و نفرت مردم سوریه و هم‌چنین مردم لبنان از حزب‌الله، حزب‌الشیطان، ما گزارشات دقیقی از درون رژیم داریم که آنها صحبت می‌کنند از این‌که استراتژی ایی که به مدت 30سال در لبنان و سوریه پایه‌گذاری کرده‌اند، در حال حاضر نتایج معکوسی برایشان داشته است. آنها را در تاکتیک در پیشبرد طرح هایشان کمک کرده ولی در استراتژی می‌گویند که ما تمام آنچه که طی این سالیان بنا نهادیم به‌دلیل دخالت حزب‌الله، حزب‌الشیطان در سوریه باعث ضررمان شده است.

رئیس کمیسیون قضایی شورای ملی مقاومت ایران در پاسخ به این سؤال که این اقدامات سپاه ایران در خارج ایران، آیا باعث محکومیت رژیم ایران نمی‌شود؟ گفت:‌ اولاً از طرف مردم ایران محکوم می‌شود. از طرف مردم سوریه و از طرف اتحادیه عرب که چند روز قبل محکوم شد. و از طرف کل دنیا همچنین. بله به این معنی است که استراتژی رژیم در این مرحله ضربه خورده است. قطعا، قطعاً خامنه‌ای شخص خودش می‌گوید، بارها این را گفته است و امروز نیز همین حرف را زد. امروز گفت ما در تمامی جاهایی که طلب می‌کند، بایستی حضور داشته باشیم. معنی‌اش این است که این رژیم نمی‌تواند باقی بماند الا از طریق دخالت در سایر کشورها. یک نبرد گسترده‌یی بین این رژیم و مردم ایران وجود دارد. این رژیم می‌خواهد این درگیری را به سایر کشورها منتقل کند. این حرف خامنه‌ای و قاسم سلیمانی و سپاه پاسداران و حرف سران رژیم است. آنها می‌گویند اگر ما در حلب و در صنعاء و در بغداد نجنگم بایستی در اصفهان و تهران و در کرمانشاه بجنگیم و این حرف دقیقی است. چرا که در جریان زلزله‌ای که در غرب ایران به‌وقوع پیوست، مردم ما در این منطقه شعارهایی علیه این رژیم برای سرنگونی آن سر دادند. آنها می‌گویند که ساده‌ترین مشکلات مردم ایران حل نمی‌شود، الا از طریق سرنگونی این رژیم. شعار سرنگونی این رژیم در شهرکها و روستاها سر داده می‌شود. و معنی آن این است که این رژیم به‌شدت از این وضعیت می‌ترسد و به همین دلیل تمامی قوا و امکانات و پول را برای مصرف در کشورهای دیگر بکار می‌گیرد تا این پیام را بدهد که گویی یک رژیم قدرتمندی است. اما این رژیم به‌شدت ضعیف است و لذا من می‌خواهم که از طریق همین کانال اورینت به تمامی کشورهای عربی که از وجود این رژیم و از کشتارها و ترویسم این رژیم رنج می‌برند این پیام را بدهم که نیروهای سپاه پاسداران و نیروی قدس را در لیستهای تروریستی خود قرار دهند. به نظر من این یک وظیفه ملی، وظیفه انسانی و وظیفه قومی است. بایستی این گروهها را در لیستهای تروریستی خود قرار دهند و سپس بایستی تمامی امکانات خود را و تمامی امکانات خلقها را برای اخراج همین نیروها از کشورهایی که از این نیروها آسیب دیده‌اند بکار بگیریم. از عراق و از سوریه و از یمن و از کشورهای دیگر.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/262192e4-e6ba-4653-ae23-30e4b11ba2c5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات