728 x 90

اسکای نیوز: اظهارات مداخله‌جویانه سرکرده سپاه پاسداران و لزوم خلع ید از رژیم ایران در منطقه

پاسدار محمدعلی جعفری
پاسدار محمدعلی جعفری
اسکای نیوز با نقل اظهارات مداخله‌جویانه سرکرده کل سپاه پاسدران خامنه‌ای، گفت: «فرمانده سپاه پاسداران رژیم ایران محمدعلی جعفری می‌گوید:‌سازمان او از شبه‌نظامیان حوثی حمایت می‌کند و در حال حاضر حکومت در یمن در دست آن شبه‌نظامیان است. جعفری خلع‌سلاح حزب‌الله را غیرقابل گفتگو دانست و افزود سپاه پاسداران به فعالیتهای خود در سوریه ادامه خواهد داد».
اسکای نیوز در ادمه، ضمن اشاره به استقبال مقاومت ایران از تأکید اجلاس جامعه عرب بر محکوم کردن دخالتهای رژیم آخوندی و لزوم خلع‌ید از این رژیم در منطقه، افزود: «مریم رجوی رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران می‌گوید: تنها راه رهایی مردم ایران از رژیم سرکوبگر و فاسد، سرنگونی رژیم ولایت‌فقیه است».

اسکای نیوز سپس با سنابرق زاهدی مسئول کمیسیون قضایی شورای ملی مقاومت درباره اظهارات سرکرده سپاه پاسداران گفتگو کرد. وی گفت: «اظهارات جعفری فرمانده سپاه و یا خود خامنه‌ای که همین حرفها را تکرار کرده است، معنایی ندارد بجز این‌که این رژیم، در گرداب بحرانهای بزرگی در داخل ایران دست و پا می‌زند و از نظر سیاسی نیز در سطح بین‌المللی و منطقه ای در محاصره است».
سنابرق زاهدی هم‌چنین با اشاره به ماهیت رژیم ولایت‌فقیه، تاکید کرد: قانون اساسی ولایت‌فقیه بر اساس سیاست صدور ارتجاع و مداخله در کشورهای اسلامی و عربی نوشته شده و این رژیم از هیچ کوششی برای از میان‌بردن امنیت و ثبات منطقه، فروگذار نمی‌کند. از همین رو، این رژیم به منشأء و عامل شماره یک صدور تروریسم تبدیل شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/582e76e9-515f-4082-b7b6-87dc550ddd84"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات