728 x 90

جزئیات شبکه جعل اسکناس نیروی تروریستی قدس

جعل اسکناس
جعل اسکناس
بعد از سلسله‌ای از اتهامات به رژیم ایران مبنی بر حمایت این رژیم از تروریسم، موضوع چاپ اسکناس تقلبی در یمن چه چیزی به این سلسله محکومیتها اضافه می‌کند؟
حسن هاشیمان تحلیلگر سیاسی در مصاحبه با اسکای نیوز به این سؤال پاسخ می‌دهد:
اسکای نیوز 30آبان 96
حسن هاشمیان:‌
رژیم ایران با موشک تهدید می‌کند. این نگران‌کننده است. اما یک فعالیت خطرناکتر از موشک هست و آن هم تهدید پولشویی و چاپ اسکناس در یمن و لبنان و عراق و جاهای دیگر است. این تقلب به فردی به‌نام محمود سیف و برادرش حمید سیف مربوط می‌شود که از سرکردگان سپاه پاسداران و سپاه قدس هستند. آنها شرکت الماس مبین را اداره می‌کنند که وابسته به سپاه قدس است. نیروی قدس سه مأموریت مهم دارد یعنی جاسوسی و ترورها در خارج ایران، تشکیل شبه‌نظامیان و یکانهای موشکی برای تهدیدکردن کشورها منطقه و پولشویی و چاپ اسکناس. محمود سیف با عملیات چاپ اسکناس تقلبی مرتبط است. در سال ۲۰۰۸یک حادثه در شهر باکو در آذربایجان روی داد و یک باند مواد مخدر دستگیر شد. این باند مواد مخدر را از ایران می‌گرفت و از طریق آذربایجان به اروپا منتقل می‌کرد و بعد از به‌دست‌ آوردن پول ناشی از فروش مواد مخدر، دستگاههای حساس برای چاپ اسکناس می‌خرید. در این پرونده برای اولین بار محمود سیف مطرح شد و ارتباط او با این باند مواد مخدر که چطوری عمل می‌کند؟ به این ترتیب یک طرح جدی سپاه پاسداران و سپاه قدس برملا شد.

حادثه دوم به یک زن ایرانی به‌نام شهرزاد میرقلی‌خان بر می‌گردد. او در آمریکا متهم بود که دستگاههای خاص و غیرقانونی به ایران صادر می‌کرد که در امور غیرقانونی در داخل ایران بکار گرفته می‌شدند. این دستگاهها در موضوعات بسیار حساس در داخل ایران بکار گرفته می‌شدند. این زن در آمریکا دستگیر شد و ۵سال در آنجا بود اما به ایران برگشت و مدیر روابط عمومی تلویزیون پرس.تی.وی و بازرس ویژه شد. وی به مراکز حساس و اطلاعات رژیم ایران بسیار نزدیک است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b7f459c6-a456-4255-9968-3c668ebb0a38"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات