728 x 90

داستان مصور ایران و لبنان

داستان مصور ایران و لبنان
داستان مصور ایران و لبنان
اینجا ایرانه، استان کرمانشاه!
اینجا هم شهرستان سرپل‌ ذهابه

میشه گفت که سرپل‌ ذهاب تقریباً به‌طور کامل ویران شده
مردمی که باقی موندن و جون سالم از زلزله بدر بردن، از سرما و نبود رسیدگی‌های پزشکی و مواد غذایی در خطر مرگ قرار دارن.
 


فقط کمکهای مردمیه که بهشون میرسه. البته اگه پاسدارها بذارن
 


اینجا هم لبنانه، منطقه حزب‌الشیطان. هیچ شباهتی به ایران نداره!

با هم سری می‌زنیم به جنوب بیروت به اسم ضاحیه. جاییکه میگن پایتخت حسن نصراله سرکرده تروریست‌های حزب‌الشیطانه و به مدد پول‌های مردم ایران که توسط خمینی و خامنه‌ای دزدیده شده، الآن به شمیرانات بیروت تبدیل شده!

ضاحیه رو قبل و بعد از جنگ لبنان می‌تونید توی این عکس ببنید. قبل از بازسازی توسط خامنه‌ای، درست مثل امروز سرپل‌ذهاب بود

اینهم یه عکس از این روزهای سرپل‌ ذهاب برای مقایسه
 
الان حدود 36ساله که پول مردم ایران، توی عراق و سوریه و یمن و لبنان اینطوری داره خرج دیگران میشه و مردم خودمون به خاک سیاه نشستن.

اینجا اضافه بر همه مخارجی که برای تربیت تروریست‌های حزب‌الشیطان می‌شه، برای خانواده‌هاشون هم درست مثل خانواده پاسدارها، هم جور امکاناتی فراهم میشه.

مثلاً مدرسه رایگان که اینجا می‌بینید
 

از کودکستان گرفته تا دبستان و دبیرستان و دانشگاه
 
 
خامنه‌ای اینجا برای دانش‌آموزان کم‌درآمد پانسیون هم درست کرده ضمن این‌که به حجاب هیچکس هم گیر نمیده!
 

ثانویه یه چیزیه مثل دبیرستان توی ایران خودمون یعنی معادل همون دبیرستان محسوب میشه. این یه دبیرستان حزب‌الشیطانه توی ضاحیه بیروت. خامنه‌ای دهها دبیرستان اینطوری برای حزب‌الشیطان درست کرده هیچکدومش برخلاف دبیرستانهای ما نه کلنگی‌ان نه قدیمی.
 


خامنه‌ای برای سالمندان حزب‌الشیطان، خانه سالمندان ساخته. برای بچه‌های عقب مونده‌اشون مدرسه مخصوص درست کرده. برای مریض‌هاشون دهها بیمارستان مجانی تأسیس کرده و... .

عکس زیر، نمای بیرونی بیمارستان اصلی حزب‌الشیطانه توی بیروت به اسم بیمارستان رسول الاعظم. این بیمارستان برای اعضای حزب‌الشیطان و خانواده‌هاشون مجانیه. مفت مفت.

عکس زیر هم اتاق عمل یه بیمارستان دیگه‌است که خامنه‌ای برای حزب‌الشیطان لبنان ساخته.

 
خامنه‌ای به تعداد کافی، سوپرمارکت‌های پر و پیمون برای حزب‌الشیطان ساخته که اغذیه رایگانشونو تأمین می‌کنه. یه نمونه‌اشو اینجا می‌تونید ببینید

اضافه بر تغذیه رایگان، مسأله پوشاک رایگان اهالی جنوب بیروت هم تامینه و کسی مشکلی از این بابت نداره. عکس کمیته امداد امامو می‌تونید روی کاور فروشندهه ببینید.
 


عکس زیر: این خانم خیلی خوشحاله از این‌که یه کارتن مواد غذایی مفت و مجانی هر هفته میتونه از این مرکز تحویل بگیره. همه‌اش با پول مردم ایرانه. اگه خامنه‌ای رو دعا نکنه حتماً به ریشش می‌خنده.

بچه‌های پاسدارهای لبنانی هم درست مثل بچه‌ پاسدارهای ایران نباید هرگز احساس کمبود کنن. برای همینه که همه جوره بهشون رسیدگی میشه. این بچه‌ها اصلاً نمی‌دونن زلزله چیه و خونه خرابی یعنی چه! فقر کدومه و نداری چیه؟!

اما عکس بعدی:
خامنه‌ای برای بچه‌های عقب مونده حزب‌الشیطان هم مدرسه مخصوص درست کرده، اینم عکسی از مدرسه بچه‌های استثنایی ضاحیه بیروت.
 
 


تروریست‌های حزب‌الشیطان خیالشون راحته که اگه یه وقتی کشته شدن، بچه‌هاشون راحتن.

خامنه‌ای و دولت و حکومتش، فکر یتیم‌هاشونم کردن. این هم یه مرکز نگهداری یتیم‌های حزب‌الشیطان لبنان
 


جهادسازندگی و کمیته امداد امام و.. لبنان ظاهراً خیلی فعال‌تر از نمونه‌های ایرانیشون هستن.

این خانم میگه وقتی که خونه‌اش توی جنگ خراب شد، جهاد سازندگی براشون این آپارتمانها رو ساخته ولی برای این‌که یه وقتی احساس فشار نکنن، توی تموم مدتی که آپارتمانشون در دست ساخت بود، اجاره خونه اشونو خامنه‌ای می‌داده. اما همین جهاد سازندگی به این زرنگی، معلوم نیست چرا وقتی به ایران میرسه، میره سراغ زدن پالایشگاه و فروش نفت و اصلاً دنبال اینجور خونه‌ سازیهای مجانی نمیچرخه!؟

اینهم بنیاد شهید و کمیته امداد و اونای دیگه امام توی لبنان.
 
 
 
 

اینهم یه خونه خوب و قشنگ که خامنه‌ای برای آدم‌کش‌های لبنان ساخته. احتمالاً باباشون رفته سوریه مردم سوریه رو قتل‌عام کنه.


توی این سرمای سیاه زمستون بچه‌هامون توی سرپل و دالاهو و اسلام‌آباد و ازگله خدا میدونه چی دارن می‌کشن و چند نفرشون تا حالا از سرما، سیاه شدن.

 
از سرمای سیاه سرپل‌ذهاب بریم به گرمای بیروت!
خامنه‌ای فکر پول توجیبی تروریست‌های لبنان هم بوده. این خانم هر ماه با مراجعه به این بانک ایرانی، پول توجیبیشو می‌گیره، می شمره و میذاره توی جیبش و شاد و خندون میره بازار برای خرید. واقعاً هیچ حکومتی مثل آخوندها نمی‌تونست پول مردم ایرانو از توی بانک و توی جیبشون بدزده و اینطوری خرج لبنانی‌ها و یمنی‌ها و عراقی‌ها و سوریها بکنه.

خانمه میدونه باید پولهاشو بشمره که یک وقت پاسداره یه چیزی این وسط کش نرفته باشه!

پایان این داستان مصورو، البته بچه‌های ایران از کردستان و خوزستان و تهران و آذربایجان و خراسان و شیراز و اصفهان و بلوچستان و لرستان و... می‌نویسن. روزش معلوم نیست اما نتیجه‌اش... مثل آخر و عاقبت همه دیکتاتورهای وطن‌فروش دیگه‌است. یه داستان تکراری تکراری تکراری. بهترینش دادگاه نورنبرگه و بدترینش بلایی که مردم ایران بر سر ساواکی‌ها و شکنجه‌گرهای شاه آوردن.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d9791d3e-d292-453c-bd80-e5e5ac4f740c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات