728 x 90

نظرسنجی فاکس نیوز: رژیمهای یاغی مانند ایران و کره شمالی تهدید بیشتری هستند

دانیل هافمن یکی از مقامهای پیشین سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا
دانیل هافمن یکی از مقامهای پیشین سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا
رژیمهای یاغی مانند ایران و کره شمالی تهدید بیشتری نسبت به سازمانهای تروریستی هستند. این نتیجه یک نظرسنجی است که توسط فاکس‌ نیوز منتشر شده است:‌
 دانیل هافمن یکی از مقامهای پیشین سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا
 دانیل هافمن یکی از مقامهای پیشین سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا
تلویزیون فاکس‌ نیوز 8آبان 96:‌ امنیت ملی ما شاهد تغییری در میان رأی دهندگان است. نظرسنجی فاکس‌ نیوز نشان می‌دهد که اززمانی که دونالد ترامپ به مسند قدرت رسید رأی دهندگان بیشتری رژیمهای یاغی مانند کره شمالی و ایران را به‌عنوان تهدید بلافصل علیه امنیت ملی می‌دانند.

دانیل هافمن یکی از مقامهای پیشین سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا که در روسیه و عراق و پاکستان خدمت کرده می‌گوید:‌

زمانی که من در سازمان اطلاعات مرکزی بودم تمامی تهدیدات را بررسی می‌کردیم یکی از چیزهایی که ما می‌گفتیم این بود که رژیمهای یاغی تهدیدهای جدی‌تری هستند.

این نظرسنجی به این لحاظ جالب است زیرا نگرانی افکار عمومی و استراتژی برخورد با آن تهدیدات را نشان می‌دهد.

این به واقع پروسه‌یی است که در جریان است. رژیمهای ایران و کره شمالی تهدیدی همه‌جانبه علیه ما هستند.

تلویزیون فاکس نیوز:‌ شاید یکی از دلایلی که این کشورهای یاغی در این لیست نگرانیها بالا می‌آیند این باشد که رئیس‌جمهور ترامپ داعش را در عراق و سایر نقاط درهم کوبیده است. آیا این ترس وجود دارد که آمریکایانی که در کنار داعش می‌جنگیدند ممکن است به‌طور قاچاق بازگردند؟

دانیل هافمن: درست است و نکته‌یی که گفتید مهم است زیرا ما داعش را در عراق و سوریه در هم کوبیدیم. این وضعیت حضور رژیم ایران را در آن جا برجسته می‌کند. رژیم ایران با حمایت از واحدهای بسیجی و حزب‌الله و سپاه پاسداران و شبه‌نظامیان شیعی در آنجا حضور دارد. این نیروها در عراق و سوریه از مصؤنیت برخوردار هستند. اگر تازه به یمن و سایر نقاط اشاره نکنیم.

بنابراین حق با شماست نگرانی بسیاری در مورد شبه‌نظامیان خارجی وجود دارد نه تنها آمریکاییان بلکه سایرین که به کشورهایشان باز می‌گردند و حملات را انجام می‌دهند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/25d0e9ec-5235-4b4f-b607-6e85abc4d81e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات