728 x 90

نگرانی رژیم از طرح آمریکا برای افزایش تحریمها

ترس رژیم از تحریم ها
ترس رژیم از تحریم ها
تلویزیون رژیم نگرانی خود را از طرح جدید آمریکا برای خارج شدن از برنامه و افزایش تحریمها نشان داد و گفت:
اخبار رسانه‌های آمریکایی حاکی است آمریکا درصدد طرحی جدید است که ضمن حفظ محدودیتهای برجامی علیه ایران خود را از برجام خارج کرده و راه را برای افزایش تحریمها علیه ایران هموارتر کند.

پایگاه اینترنتی شبکه سی.ان.ان در گزارشی خبری تحلیلی اعلام کرد وزیر امور خارجه آمریکا در حال رایزنی با اعضای کنگره است تا قوانین را طوری تغییر دهند که دیگر نیاز نباشد ترامپ هر سه ماه یکبار برجام را تأیید کند.

رئیس‌جمهور آمریکا قرار است ضمن اعلام نظر خود درباره برجام آن را در قالب بازنگری در سیاستهای کلی آمریکا در قبال ایران ارائه کند از این رو به گفته برخی مقامات آمریکایی رکس تیلرسون وزیر خارجه و اعضای کنگره در تلاشند تمرکز فشار به ایران را از طریق موضوع هسته‌یی به موضوعات دیگر بکشانند.

خاطرنشان می‌شود مقامهای آمریکا گفتند دونالد ترامپ در نظر دارد که به‌زودی در مورد سیاست ایران سخنرانی کند. روزنامه نیویورک تایمز روز چهارشنبه 12مهر به‌نقل از آسوشیتدپرس نوشت:‌ «انتظار می‌رود دونالد ترامپ بگوید قرار داد اتمی رژیم ایران دیگر در چهارچوب منافع ملی ایالات متحده نیست. مقامهای آمریکا گفتند کاخ سفید سخنرانی ترامپ را برای 12اکتبر در واشینگتن برنامه‌ریزی کرده ولی این تاریخ تأیید نهایی نشده است...
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/69e01f4e-8948-474e-b749-0c03e427097a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات