728 x 90

کشته شدن یک مزدور سپاه در یمن

--
--
منابع نظامی یمنی از کشته شدن یک مزدور وابسته به سپاه پاسداران در یمن خبر دادند که فرماندهی عملیات شبه‌نظامیان حوثی را در مناطق مرزی با سعودی برعهده داشت.

العربیه روز چهارشنبه ۵مهر ۹۶ گزارش کرد در بمباران شمال صعده توسط جنگنده‌های ائتلاف عربی به رهبری سعودی، مسئول عملیات هجومی هم کشته شد. بنا‌ به این گزارش سایت خبری سخنگوی ارتش یمن به‌نقل از منابع عملیات مشترک گزارش داد: «شماری از شبه‌نظامیان کودتاگر در مدیریت مرزی باقم در شمال استان صعده، (پایگاه حوثی‌ها) جان خود را از دست دادند. فرمانده عملیات الربوعه (تبعه خارجی) و مسئول عملیات هجومی هم از جمله کشته شدگان هستند».

منابع آگاه گزارش دادند که فرمانده عملیات الربوعه، تبعه ایران است و مسئول عملیات هجومی، ابوالکرار الصعدی لقب گرفته است. این دو صبح دوشنبه در بمباران جنگنده‌های عربی به همراه 10 شبه‌نظامی حوثی، کشته شدند.

بیشتر بخوانید:

کشته شدن دهها تن از شبه‌نظامیان حوثی و نیروهای علی عبدالله صالح در درگیریهای یمن

طی درگیریهایی بین شبه‌نظامیان حوثی و نیروهای علی عبدالله صالح علیه ارتش ملی یمن و نیروهای مقاومت مردمی در جنوب یمن در شمال صنعا پایتخت یمن دهها تن از شبه‌نظامیان حوثی و هواداران علی عبدالله صالح کشته شدند.

الجزیره روز یکشنبه دوم مهر با مخابره این خبر افزود در جریان دفع حمله شبه‌نظامیان حوثی به مواضع ارتش ملی یمن و نیروهای مقاومت مردمی در جبهه بیحان در استان شبوه در جنوب یمن ۵تن از شبه‌نظامیان حوثی و نیروهای صالح کشته و ۲تن از آنان مجروح شدند.
بعد از شکست شبه‌نظامیان حوثی و نیروهای صالح، آنان تجمع اهالی در شمال منطقه عسیلان را با موشکهای کاتیوشا مورد حمله قرار دادند ولی گزارشی از خسارات احتمالی منعکس نشده است.
در درگیریهای استان حجه در شمال غرب صنعا نیز دهها تن از شبه‌نظامیان حوثی و نیروهای صالح کشته و مجروح شدند.

کشته شدن ۱۷۰تن از شبه‌نظامیان حوثی در یمن

در درگیریهای سه روز اخیر در استان حجه یمن در مرز عربستان سعودی 170نفر از شبه‌نظامیان حوثی و نیروهای حامی علی عبدالله صالح کشته شدند.

مرکز مطبوعاتی منطقه پنجم نظامی ارتش ملی یمن با انتشار بیانیه‌یی ضمن اعلام این خبر افزود:‌ در این درگیری، فردی ملقب به «ابو امجد الجابری» مسئول نظامی شبه‌نظامیان حوثی در منطقه حرض در الحجه نیز کشته شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0e8de742-ae80-491e-8eef-643dc8159825"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات