728 x 90

لرزه‌های وحشت از زبان آخوند علم الهدی

آخوند علم‌الهدی
آخوند علم‌الهدی
نمایشهای جمعه رژیم آخوندی در تهران و مشهد و دیگر نقاط کشور هم‌چنان شاهد لرزه‌های وحشت دیکتاتوری دینی از خطر نابودی درباتلاق زهراتمی و بحرانهای درونی و بیرونی نظام آخوندی است.

آخوند علم الهدی، امام جمعه و نماینده خامنه‌ای در مشهد، با اعتراف به دستپاچه شدن و موج نگرانی در درون حاکمیت گفت:
یعنی اگر آدمی واقعاً توی خط مقاومت نیست... سفره مردم، اقتصاد مردم رو دشمن با تحریم هدف قرار داده، یک مرتبه به این خیال بیفتند مقاومت رو از دست بدند که پس بنابراین هر چه داریم از این انقلاب از دست بدیم بریم با دشمن بسازیم، اقتصادمون راه بیفته، اونهم با خیال باطل، اونهم با یک گمان بی‌معنا بی‌دلیل

ما باید مقاومت کنیم، مسئولان ما خودشون نبازند، دستپاچه نشند، دست به طرف آمریکا دراز نکنند.

سخنران نمایش جمعه مشهد نیز که برای علم‌الهدی پامنبری می‌کرد، با اعتراف به‌شدت نگرانیهای درون نظام از چشم‌انداز سرنگونی بر اثر زهر اتمی، گفت:
سخنران نمایش جمعه مشهد -31شهریور 96
اونها اگر روزی قصد داشتند این نظام اسلامی رو در این کشور ساقط بکنند... نتوانستند در عراق و در سوریه و در یمن و جای جای کشورهای اسلامی هم کاری از پیش نبردند..

کسانی رو که فرقی نمی‌کند کی باشد آیا آمریکا باشد انگلیس باشد منافقین باشند داعش باشند هر کسی که در مقابل حق قیام بکند سرنوشتی جز این نخواهد داشت..

برادران خواهران هیچ جای نگرانی با وجود این مردم... استکبار جهانی به‌خوبی این رو درک کرده هیچ جای نگرانی نیست...

... مبادا شعاری در این شهر نوشته شود که روحیه مبارزه جهاد و تلاش رو خدایی نکرده تضعیف بکند... (تلویزیون آستان رضوی (رژیم) ۳۱/۶/۹۶)

پاسدار رحیم صفوی نیز که به‌عنوان مشاور عالی خامنه‌ای به نمایش جمعه رفته بود، به نحو مضحکی دست به دامن اروپا شد و ابراز امیدواری کردکه از آمریکا فاصله بگیرند، غافل از این‌که مهره‌ها و پاسداران سیاسی خامنه‌ای خودشان در ارگانهای نظام می‌نویسند اروپا در زمین آمریکا بازی می‌کند نه نظام آخوندی، پهلوان پنبه ارتجاع در نمایش جمعه تهران گفت:
من محور اصلی سخنانم در رابطه با مسأله روز یعنی سخنان رئیس‌جمهور آمریکا در رابطه با ملت ایران است... او از ملت ایران به‌عنوان حامی تروریست در منطقه نام برد و البته گفت که ملت ایران از فرهنگ و تمدن و ثروت غنی برخوردار است آمریکایی‌ها بایستی از این تغییر و تحولات قدرت در مقیاس جهانی و منطقه‌یی عصبانی باشند از ایران عصبانی باشند، اروپایی‌ها خود یک قدرت هستند 27کشور اتحادیه اروپا ما امیدوار هستیم که کشورهای اروپایی از آمریکا فاصله بگیرند و در همین برجام بتوانند روابط اقتصادی سیاسی شونرو با ایران برقرار بکنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/57a59d8f-13f9-4a17-882e-9f058e161e2d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات