728 x 90

باید تروریسم رژیم ایران را متوقف کرد

لینکلن بلومفیلد از مقامهای سابق در پنتاگون
لینکلن بلومفیلد از مقامهای سابق در پنتاگون
باید رژیم ایران و ترویسم و رفتار بی‌ثبات کننده آن در منطقه را متوقف کرد.

تلویزیون اسکای نیوز 24شهریور 96:
‌ بیش از ربع قرن است که رژیم ایران گروه تروریستی القاعده را پناه داده است. همان گروهی که به برج های خوبر عربستان تهاجم کرد. در آن زمان مشخص نبود که این گروه در دامن رژیم ولایت فقیه پناه گرفته است.

از آن تاریخ به بعد دستگاههای امنیتی سعودی دهها تلاش تروریستی را خنثی کرده و هسته‌های دست‌اندر کار در این عملیات را متلاشی کرده‌اند.

در تمامی این جنایات سازمان‌یافته طراحان آن آگاهانه یا ناآگاهانه طرحهای رژیم ایران را اجرا می‌کردند.

تحقیقات نشان می‌دهد در طراحی و حمایت مالی تروریسمی که عربستان سعودی و کشورهای عرب را هدف قرار می‌دهد دستهای سپاه پاسداران در کار بوده است.

لینکلن بلومفیلد از مقامهای سابق در پنتاگون به اسکای نیوز گفت ما به‌عنوان آمریکایی می‌بایست با دوستانمان در منطقه کار کنیم و به رهبران سعودی اطمینان بدهیم که تروریسم را شکست می‌دهیم و برای این کار روشهای متعددی داریم. عربستان سعودی هم‌پیمان ما در مواجهه با تروریسم است.

وی افزود: می‌بایست با رژیم ایران و حمایت این رژیم از تروریسم مقابله کنیم. می‌بایست در مورد شکست این رژیم صحبت کرد. این رژیم می‌خواهد اینطور وانمود کند که یک حکومت و یک حاکمیت دینی است. این رژیم بسیاری قوانین را نقض کرده، در منطقه جنایاتی را مرتکب شده و مردم ایران را ناامید کرده است. به عقیده من هیچ کسی در جهان شیعه از این رژیم حمایت نمی‌کند. این یک حکومت شکست خورده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/03e80480-a177-4bf6-89a9-b0d4e01bbd64"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات