728 x 90

شبه‌نظامیان حوثی در تدارک کودتا علیه متحدانشان هستند

شبه‌نظامیان حوثی در تدارک کودتا علیه متحدانشان هستند
شبه‌نظامیان حوثی در تدارک کودتا علیه متحدانشان هستند
شبه‌نظامیان حوثی در حال تدارک کودتا علیه متحد خود علی عبدالله صالح رئیس‌جمهور مخلوع یمن هستند.

ژنرال علی محسن صالح، معاون رئیس‌جمهور یمن روز سه‌شنبه 21شهریور 96 در جمع خبرنگاران با یادآوری از هم گسیختگی جبهه شبه‌نظامیان گفت: شبه‌نظامیان حوثی در حال تدارک برای انجام کودتا علیه متحدانشان که سه سال پیش در تصرف شهر صنعا، پایتخت یمن کمک کرده بودند، هستند.

معاون رئیس‌جمهور یمن گفت: ارتش این کشور برای برقراری صلح و خاتمه دادن به رنج و مصیبت ملت یمن و هم‌چنین بر سر قدرت آمدن دولت مشروع این کشور تلاش می‌کند.

بیشتر بخوانید:

۲۱حوثی طی درگیریهای میان خودشان در صنعا کشته شدند


منابع یمنی روز دوشنبه 20شهریور 96 از درگیریهای مسلحانه خونین در میان عناصر شبه‌نظامیان حوثی در منطقه 'حریب القرامیش' در شرق صنعا پایتخت یمن، خبر دادند.
العربیه روز دوشنبه 20شهریور به‌نقل از منابع یمنی از درگیریهای مسلحانه خونین در میان شبه‌نظامیان حوثی در شرق صنعا پایتخت یمن، خبر دادند.
بنا‌ به این گزارش این درگیری زمانی آغاز شد که شبه‌نظامیان حوثی برای تغییر سرپرست امنیتی خود در منطقه به توافق نرسیدند و این اختلاف باعث نزاع بین آنها شد که در نهایت به کشته شدن 21نفر و زخمی شدن دهها نفر منجر شد.
درگیریها میان این دو گروه در مناطق نقیل لشجاع و القرامیش صورت گرفت.
همزمان با این درگیریهای داخلی حوثی‌ها، جنگنده‌های ائتلاف عربی مواضع شبه‌نظامیان را در مناطق مختلف یمن از جمله استان 'نهم' و صنعا به‌شدت بمباران کردند.
طبق بیانیه ارتش ملی یمن در بمباران جنگنده‌های ائتلاف عربی دهها حوثی کشته و زخمی شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6c07766d-181f-47d9-ac13-52ed43a29014"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات