728 x 90

اعتراف عضو مجلس خبرگان ارتجاع:‌ فضای مجازی علیه روحانیت غوغا می‌کند

آخوند هاشم هاشم‌زاده هریسی،
آخوند هاشم هاشم‌زاده هریسی،
آخوند هاشم هاشم‌زاده هریسی، عضو مجلس خبرگان ارتجاع با ابراز وحشت از فضای مجازی به تنفر مردم از آخوندها اعتراف کرد و گفت:‌ «الان فضای مجازی غوغا می‌کند و در اختیار ما نیست. اگر می‌خواهیم از بار فضای مجازی علیه روحانیت بکاهیم باید خودمان شروع به نقد و آسیب شناسی کنیم».

وی در مصاحبه روز ۲۰شهریور ۹۶ خود با سایتهای حکومتی با اشاره به بن‌بست رژیم افزود:‌ «اگر خوش‌بین مطلق باشیم و اعتقاد به نقدپذیری نداشته باشیم، سرمان به دیوار می‌خورد و آن وقت تازه به خودمان می‌آییم و دیگر پشیمانی سودی ندارد. در واقع، این مسیر به بن‌بست می‌خورد».
وی به بی‌نتیجه بودن سرکوب اذعان کرد و گفت:‌ «اگر برخی از تریبونهای مقدس با توپ و تشر با مردم سخن برانند و حرفی بزنند که عده‌یی فرار کنند و نارحت و دلشکسته شوند، آن وقت روحانیت خواهد شکست... مردم با هیاهو و توپ و تشر، سلمان و ابوذر نمی‌شوند بلکه بدتر می‌شوند».

بیشتر بخوانید:‌

اعتراف مکارم شیرازی:‌ علاج فضای مجازی فیلتر شدن نیست

آخوند مکارم شیرازی به شکست رژیم در جلوگیری از استفاده جوانان از فضای مجازی اعتراف کرد و گفت: علاج فضای مجازی فیلتر شدن نیست.
وی که روز ۲۶مرداد ۹۶ در مشهد صحبت می‌کرد ادامه داد: بارها به مسئولان در این خصوص تذکر داده‌ایم و صحبت کردیم و معتقدیم راه‌حل مشکلات فضای مجازی فیلتر کردن نیست و باید کاری کنیم جوانان آلوده فضای مجازی نباشند و در این میان باید مراقبتهای لازم انجام شود.
وی در حالی‌که به این شکست اعتراف می‌کند که روز ۷خرداد ۹۵ خواهان فیلترینگ و جلوگیری از گسترش فضای مجازی شده بود و گفته بود: «از مسائل مهم در دانشگاهها، جلوگیری از گسترش فضاهای مجازی ناسالم است چرا که فضاهای مجازی ۹۰درصد فضای مجازی دنیا را به لجن‌زار تبدیل می‌کند و باید برنامه‌یی برای این موضوع اندیشید».

خامنه ای‌:‌ کانالهای اجتماعی و روزنه‌های اغواگر جوانان را احاطه کرده‌اند

علی خامنه‌ای روز دوشنبه 30مرداد 96 دردیدار با شماری از مزدوران خود با نگرانی از تأثیر فضای مجازی بر روی نیروهایش و ریزش آنها گفت:‌ «کانالهای اجتماعی و روزنه‌های اغواگر صوتی و تصویری جوانان را احاطه کرده‌اند.»
خامنه‌ای که با دستاویز قرار دادن کشته شدن یک جوان بسیجی در سوریه که رژیم مثل صدها و هزاران جوان دیگر، قربانی کرده، به صحنه آمده بود با اعتراف به جریان گسترده رویگردانی و نفرت جوانان از رژیم و اقبال آنها به مقاومت افزود: «بسترهای فراوانی در دنیای امروز در جهت گمراه کردن نسل جوان ایجاد شده» وی متقابلاً ادعا کرد که گویا در عوض «رویشهای زیادی» هم صورت گرفته و نشانه‌اش «درخواستهای فراوان جوانان برای حضور در جبهه‌ها» ست. خامنه‌ای در عین‌حال تأکید کرد که همه مسئولان باید این روحیه را با امکانات و تسهیلات حکومتی تقویت بکنند و «به‌گونه‌ای عمل نکنند که جریان انقلابی، تضعیف و جریان مقابل آن در محیطهای فرهنگی، دانشگاهی و تبلیغات دینی تقویت شود».

قبل از خامنه‌ای پاسدار جنایتکار قاسم سلیمانی سرکرده نیروی تروریستی قدس نیز در مراسمی که به‌مناسبت قربانی شدن همین جوان بسیجی ترتیب یافته بود گفته بود:
«ما امروز در کشور خودمان با الحادگری و رشد لاابالیگری مواجهیم» وی ضمن هشدار نسبت به دو خطر داخلی و خارجی که نظام با آنها مواجه است، اعتراف کرد که رژیم موفق به جذب جوانان نشده و در این رابطه افزود: «مسجد یک قرارگاه است و تأثیر آن بر کل جامعه است. کسی که نتواند سربازانش را حفظ کند، خطش سقوط کرده است. اگر جوانی از آن مسجد رفت، خط آن امام جماعت شکسته و سقوط کرده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f3970990-0a99-416b-98cb-329fe12f7b8e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات