728 x 90

سایت حکومتی آریا: تحرکات تیم ترامپ علیه توافق اتمی بیشتر شده است

دونالد ترامپ
دونالد ترامپ
یک رسانه باند روحانی با اشاره به اظهارات مقامهای آمریکا نوشت: در آستانه گزارش سوم دونالد ترامپ به کنگره در تأیید یا عدم تأیید پایبندی نظام به تعهدات برجام، تحرکات تیم ترامپ علیه توافق اتمی بیشتر شده است.

یک رسانه دیگر این باند (سایت حکومتی بهار) نیز درباره تشدید جدال در رأس رژیم نوشت: تداوم هجمه دلواپسان و تندروهای داخلی به توافق اتمی که اخیر با تعبیرهای بسیار موهن و زشت هم‌چون استفاده از واژگان کلاه بزرگ برای برجام در تیتر روزنامه معرف تندرو رسیده است هر ایرانی را به تأمل وامی‌دارد.

از سوی دیگر، پاسدار حسین شریعتمداری در مصاحبه با خبرگزاری سپاه پاسداران درباره تأکید دولت روحانی در مورد پایبندی به برجام در صورت کنار کشیدن آمریکا، گفت: پایبندی ما به برجام بعد از خروج آمریکا یعنی ما به‌خاطر پایبندی به برجام علاوه بر انبوه امتیازاتی که داده‌ایم، ناچاریم به همه تعهدات دیگر از جمله بازرسی‌های منحصربه‌فرد و محروم بودن از صنعت هسته‌یی تن بدهیم. این فرمول در یک‌کلام به‌معنای زدن چوب حراج بر منافع (نظام) است.

نماینده خامنه‌ای در کیهان خطاب به روحانی گفت: پایبندی اروپا به برجام در صورت خروج آمریکا به شوخی شبیه است... اروپایی‌ها از ترس جریمه آمریکا حاضر به تبادل تجاری با ما نیستند. همین هفته قبل فرانسوی‌ها پیشنهاد 'مکمل برجام' را دادند تا محدودیت برنامه موشکی ما هم در برجام گنجانده شود.

وی افزود: دولت حتماً گزارش می‌دهد، ضربه محکمی به آمریکا زده‌ایم، اما توضیح نمی‌دهند که این ضربه از نوع خودزنی بوده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a85d0e8d-e199-45a1-ab7e-ac5f52158259"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات