728 x 90

آمریکا و کره شمالی در لبه برخورد نظامی

پوتین
پوتین
ولادمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه در حال وارد کردن فشار به کره شمالی است. او هشدار داد که لفاظیهای بین واشینگتن و پیونگ یانگ باعث شده آمریکا و کره شمالی در لبه یک جنگ تمام عیار قرار گیرند. پوتین در روزنامه روسی آفد گفت: «اعمال تحریک‌آمیز، فشار، جنگ‌طلبی و لفاظیهای مهاجم راهی است به ناکجا آباد»

نماینده کنگره از ایالت ایلینوی آدام کینزینگر عضو کمیته خارجی کنگره: باید حرفهای پوتین را جدی بگیرید. پوتین می‌خواهد بگوید تقصیر آمریکا یا دونالد ترامپ است. اما به نظر من تنها یک نفر یا یک کشور هست که تقصیر دارد و آن کره شمالی است. این کشور با وجود توافقاتش با آمریکا و در حالی که وعده داده بود دنبال تولید سلاح هسته‌یی نیست اما آن را تولید کرد.

کره شمالی موشک برفراز ژاپن یعنی بر فراز کشوری که متحد ما است، پرتاب می‌کند پس تشدید اوضاع به کره شمالی بر می‌گردد. چین، کره شمالی و روسیه همیشه از ما خواسته‌اند که مانورهای نظامی مشترکمان را با کره جنوبی متوقف کنیم. آنها می‌خواهند این طور القا کنند که اگر این مانورها متوقف شود کره شمالی توسعه سلاحهای اتمی خود را متوقف می‌کند. اما از گذشته می‌دانیم که این اتفاق نمی‌افتد.

من فکر می‌کنم ما قابلیتهای نظامی فراوانی در آسیا داریم ما باید آنها را فعال کنیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/02cb6f79-43b0-4ae9-990c-8a7e7350daad"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات