728 x 90

درگیری میان کودتاگران در یمن بالا می‌گیرد

اختلافات میان دو گروه کودتاگر مجدداً بالا گرفته است
اختلافات میان دو گروه کودتاگر مجدداً بالا گرفته است
به گزارش اسکای نیوز 8شهریور 96 شبه‌نظامیان حوثی، علی عبدالله صالح دیکتاتور مخلوع یمن را در مقرش در صنعا وادار به اقامت جبری کرده‌اند. در مقابل علی عبدالله صالح از هوادارانش خواست تا آرامش خود را حفظ کنند. اختلافات میان دو گروه کودتا گر مجدداً بالا گرفته است.

شبه‌نظامیان حوثی به علی عبدالله صالح گفته‌اند تا محل اقامتش را ترک نکند و در غیراینصورت مسؤلیتی در قبال امنیت او نخواهند پذیرفت.

روایتهای دیگر حاکی از آن است که علی عبدالله صالح به‌دلیل ترس از جانش از هوادارانش خواسته است تا در مقابل حوثی‌ها آرام باشند چیزی که باعث خشم آنها شده است چرا که آنها این اقدام شبه‌نظامیان حوثی را اهانت به خودشان ارزیابی می‌کنند. طرفداران صالح از رهبران حزب کنگره ملی خواسته‌اند تا ائتلاف با حوثی‌ها را سریعاً پایان دهند.

حزب صالح شبه‌نظامیان حوثی را متهم کرد که با تحریک عناصر این حزب زمینه درگیریهای بعدی را ایجاد کرده‌اند. در مقابل شبه‌نظامیان حوثی خواسته‌اند تا در مناطق تحت کنترلشان وضعیت فوق‌العاده برقرار شود. آنها عوامل علی عبدالله صالح را ستون پنجم دشمن توصیف کرده‌اند.

بدین ترتیب شریکان کودتاگر وارد مرحله درگیریهای بی‌سابقه‌یی می‌شوند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8e79e3e3-73cc-4d27-b707-6506c749c869"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات