728 x 90

عضو ائتلاف ملی اپوزیسیون سوریه:‌ مجازات اسد مبنای انتقال سیاسی واقعی در سوریه است

بدر جاموس عضو هیأت رهبری ائتلاف ملی اپوزیسیون سوریه
بدر جاموس عضو هیأت رهبری ائتلاف ملی اپوزیسیون سوریه
«بدر جاموس» عضو هیأت رهبری ائتلاف ملی اپوزیسیون سوریه گفت امکان ندارد که جنایات رژیم اسد علیه مردم سوریه فراموش شود و این جنایات لکه ننگی خواهد بود که جامعه جهانی را تا هنگام مجازات مسئولانش دنبال می‌کند.

سایت ائتلاف ملی سوریه ۶شهریور ۹۶ به‌نقل از وی افزود ادامه بی‌توجهی جامعه جهانی به دلایل گسترش تروریسم در سوریه منجر به عدم تبلور هرگونه انتقال حقیقی سیاسی گردید.

وی ادامه داد ظهور تروریسم جهانی نتیجه قصور جامعه جهانی در برابر مجازات تروریسم این رژیم است.

بیشتر بخوانید:‌

نصر الحریری:‌ انتقال سیاسی در سوریه فقط با رفتن بشار اسد

نصر الحریری رئیس هیأت عالی مذاکرات اپوزیسیون سوریه تأکید کرد که اجرای قطعنامه‌های بین‌المللی برای انتقال سیاسی فقط با رفتن بشار اسد و سران رژیمش امکان‌پذیر است.
سایت ائتلاف ملی اپوزیسیون سوریه ۱۹مرداد ۹۶به‌نقل از وی افزود با وجود جنایتکاری مثل بشار اسد انتقال سیاسی امکان‌پذیر نیست. مردم سوریه برای خواسته خود بهای بسیار سنگینی پرداخته است.
وی افزود مدتهاست که رابطه بین مردم سوریه و این رژیم قطع شده است. با وجود جنایتکاری که حداقل نیم میلیون نفر را به‌شهادت رسانده است اتحاد در جامعه سوریه غیرممکن است.

تأکید مجدد عربستان سعودی: بشار اسد هیچ نقشی در آینده سوریه نخواهد داشت

خبرگزاری رویتر 15مرداد 96 اعلام کرد:‌ عربستان سعودی که یک پشتیبان اصلی رزمندگان سوریه است روز یکشنبه گفت این کشور کماکان از یک توافق بین‌المللی در مورد آینده سوریه حمایت می‌کند و بشار اسد نباید نقشی در هرگونه انتقال قدرت داشته باشد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f45403a4-2969-4c02-a72b-634e5d83ad48"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات