728 x 90

خودکشی دختر جوان ۱۸ساله در بانه

خودکشی در ایران
خودکشی در ایران
بنا‌ به گزارشهای دریافتی یک دخترجوان 18ساله بانه‌ای به‌نام دلسوز سلیمی ساکن خیابان «اماکن»، روز دوشنبه 6شهریور 96 خود را درخانه‌اش حلق‌آویز کرد و متأسفانه جان سپرد.

اطلاعی از انگیزه او برای خودکشی در دست نیست، بسیاری از خودکشی‌ها در ایران تحت حاکمیت آخوندها به‌دلیل سرکوب و خفقان از یک سو و فقر و محرومیت اقتصادی از سوی دیگر صورت می‌گیرد.

مردم ایران ازگسترش پدیده خودکشی که شالوده‌ی حاکمیت ننگین ولایت فقیه است، به‌عنوان سونامی خودکشی یاد می‌کنند. بنا‌ به آمارهای جهانی ایران آخوندزده در میان کشورهایی است که از بالاترین آمار خودکشی برخوردار است.

                   

                    بیشتر بخوانید:

خودکشی با حلق‌آویز کردن خود

بنا‌ به گزارشهای دریافتی یک جوان ۳۸ساله اهل کوچه هدایت لاهیجان، روز دوشنبه 6شهریور 96 خود را در خانه‌اش حلق‌آویز کرد و متأسفانه جان سپرد.

خودکشی با قرص برنج

بنا‌ به گزارشهای دریافتی روز پنجشنبه ١٩مرداد 96، یک زن ٥٠ ساله به‌نام صورت حسینی در شهرستان دالاهو در استان کرمانشاه؛ به‌دلیل مشکلات خانوادگی و فقر اقدام به خودکشی کرد و متأسفانه جان باخت.
این زن هموطن کرد مادر ٨فرزند نیز بوده از طریق خوردن قرص به زندگی خود پایان داده است. طی دو هفته گذشته ٥زن و دختر هموطن کرد به زندگی خود پایان داده‌اند.

 خودکشی یک مادر در دیواندره

یک زن اهل دیواندره روز پنجشنبه 19مرداد 96 خود را حلق‌آویز کرد و متأسفانه جان سپرد. این زن ”فریده ویسی“ نام داشت. فرزند ١٦ساله این زن به نام ”بهنام ویسی“ نیز چند ماه پیش خود را حلق‌آویز و به زندگی خود پایان داده بود.

              

  خودکشی یک جوان سنندجی در بانه

بنا‌ به گزارشهای دریافتی یک جوان ۲۶ساله اهل سنندج در محله صدا و سیمای بانه روز چهار‌شنبه ۱۸مردادماه ۹۶خود را حلق‌آویز کرد که متأسفانه جان سپرد.
اطلاعی از انگیزه او برای خودکشی در دست نیست، اما بسیاری از خودکشی‌ها در ایران تحت حاکمیت آخوندها به‌دلیل سرکوب و خفقان از یک سو و فقر و محرومیت اقتصادی از سوی دیگر صورت می‌گیرد.
بنا‌ به آمارهای جهانی ایران آخوندزده در میان کشورهایی است که از بالاترین آمار خودکشی برخوردار است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ac9971f2-813d-4c9e-990b-f345060fb9f6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات