728 x 90

ایجاد جو سرکوب بر مزار شادروان اصغر نحوی‌پور در چهلمین روز فراغش + عکس

بهشت زهرا، تصویری از مزار شادروان اصغر نحوی پور
بهشت زهرا، تصویری از مزار شادروان اصغر نحوی پور
روز سوم شهریورماه، چهلمین روز شهادت پهلوان اصغر نحوی‌پور است. بنا بر فراخوان حامیان این ورزشکار پهلوان قرار بود بر مزار شادروان اصغر نحوی‌پور مراسمی برگزار شود. بنا بر گزارشهای میدانی عملاً امکان این تجمع به‌وجود نیامده است. افراد در صحنه گزارش کردند: «حضور لباس‌شخصیها بر سر مزار اصغر نحوی‌پور بسیار زیاد است و اجازه نمی‌دهند کسی آنجا برود. هرکس از آنجا رد می‌شود می‌گویند از اینطرف نروید یعنی اساساً نگذاشتند که تجمعی شکل بگیرد»
 
تصویری از حضور نیروهای اطلاعاتی بر مزار شادروان اصغر نحوی پور
تصویری از حضور نیروهای اطلاعاتی بر مزار شادروان اصغر نحوی پور

این گزارش تأکید می‌کند «نیروهای اطلاعاتی و مأموران لباس‌شخصی یک خانم را دستگیر کردند».

بر اساس گزارشات دریافتی شماری از کسانی که با مزار شادوران اصغر نحوی‌پور نزدیک می‌شدند با برخوردهای تهدیدآمیز مأموران سرکوبگر رژیم مواجه و پراکنده می‌شدند.
 
تصویری از مزار شادروان اصغر نحوی پور

تصویری از مزار شادروان اصغر نحوی پور



بنا‌ به گزارشهای دریافتی روز سه‌شنبه 31مرداد 96 جمعی از مردم و آزادیخواهان برای مراسم چهلم پهلوان شادروان اصغر نحوی‌پور در روز سوم شهریور در بهشت زهرای تهران و سراسر کشور فراخوان داده بودند.
خاطرنشان می‌شود اوایل مرداد ماه پهلوان اصغر نحوی‌پور، در دفاع از زنان هموطن، یک آخوند رذل را در مترو شهرری گوشمالی داد اما با شلیک تیر مستقیم مأموران جنایتکار انتظامی و در حالی که فریاد می‌زند جانم فدای ایران به‌شهادت رسید.

پهلوان اصغر نحوی‌پور

پهلوان اصغر نحوی‌پور

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5ef5814b-9c13-4626-8fb3-7c912d794e83"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات