728 x 90

سرگردانی حداقل ۳۰کارگر به‌علت تعطیلی کارخانه تراورس سازی

سرگردانی کارگران کارخانه تراورس سازی
سرگردانی کارگران کارخانه تراورس سازی
به گزارش خبرگزاری حکومتی ایلنا روز چهارشنبه ۱شهریور ۹۶ جمعی از کارگران پیمانکاری کارخانه تراورس سازی از ساعت ۹ صبح در مقابل ساختمان شورای قلابی شهر تهران دست به تجمع اعتراضی زدند.

کارگران معترض دلیل تجمع اعتراضی خود را مطالبات عقب‌افتاده اعلام کردند و افزودند به ناگهان با پایان یافتن کار دوره قبلی این شورا این کارخانه نیز تعطیل اعلام شد. این کارگران محروم هر کدام ۲۰تا ۲۵سال سابقه کار دارند، ولی بسادگی در باند بازیهای حکومتی از کار بیکار می‌شوند و هیچکس هم پاسخگو نیست.

بیشتربخوانید:

تعطیلی یکی دیگر از کارخانجات قدیمی تهران


خبرگزاری نیروی تروریستی قدس موسوم به تسنیم در گزارشی به تاریخ 31فروردین 96 از تعطیلی کارخانه تولیدی تهران و بیکاری 300کارگر خبر داد.
روند تعطیلی کارخانجات تولیدی در ایران در پی سیاستهای اقتصادی خانمانسوز حاکمیت آخوندی بر میهن باعث شد تا کارخانه تولیدی تهران که از قدیمی‌ترین واحدهای تولیدی کشور در حوزه کفپوش، ورقهای صنعتی و چرم مصنوعی بود نیز با 300کارگر به جرگه کارخانجات ورشکسته بپیوندد.
به گفته یکی از کارکنان این واحد تولیدی ”این کارخانه از زمانی که در روند واگذاریها قرار گرفت مدیرهای مختلفی را تجربه کرد و در یک سال گذشته به‌دلیل زیان‌ده بودن دیگر نتوانست به فعالیت بپردازد و اکنون فقط 15نفر آن‌هم در دفتر این کارخانه حضور دارند“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ff55b12d-6fda-458b-a54b-eae580ffa074"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات