728 x 90

دیکتاتور سوریه از رژیم ایران و حزب‌الشیطان قدردانی کرد

--
--
اسد دیکتاتور سوریه در یک به‌اصطلاح همایش وزارت امور خارجه رژیمش در دمشق گفت:‌ که هر چند هنوز مزدورانش نتوانسته‌اند نیروهای انقلاب را شکست بدهند ولی توانسته‌اند مانع سرنگونی بشود.

دیکتاتور سوریه که روز ۲۹مرداد ۹۶ از حمایتهای نظامی مستقیم رژیم آخوندی، روسیه و حزب‌الشیطان در رویا رویی با انقلابیون تشکر و قدردانی کرد، او هم‌چنین از چین و روسیه به‌خاطر حق وتوهای آنها تقدیر کرد.

بیشتربخوانید:
نصر الحریری:‌ اسد و سردمداران رژیمش هیچ نقشی در مرحله انتقالی نخواهند داشت
نصر الحریری رئیس هیأت عالی مذاکرات اپوزیسیون سوریه تأکید کرد که در مرحله انتقالی در سوریه، اسد و سردمداران رژیمش هیچ نقشی در مرحله انتقالی نخواهند داشت. وی گفت که این رژیم مسبب اصلی تروریسم در سوریه است و بدون حل این مشکل امکان ندارد که بشود با تروریسم مقابله کرد.
سایت ائتلاف ملی اپوزیسیون سوریه ۳مرداد ۹۶به‌نقل از وی افزود که همه معتقدند که تروریسم اولویت دارد، این تروریسم از طرف رژیم بشار اسد، رژیم ایران و شبه‌نظامیانش و شبه‌نظامیان و مزدوران حزب‌الله لبنان و عراق و غیره به‌اضافه سازمانهای داعش و القاعده و بقیه علیه مردم سوریه اعمال شده است.

نصر الحریری: رژیم ایران یک حکومت سرکش و همدست یک حکومت نامشروع است
نصر الحریری رئیس هیأت عالی گفتگوها گفت امکان ندارد که ایران را به‌عنوان ناظر یا ضامن برای هیچ توافقی قبول کنیم. سایت ائتلاف ملی اپوزیسیون سوریه روز پنجشنبه 11خرداد 96 به‌نقل از نصر حریری در گفتگو با الشرق‌الأوسط نوشت:
«آنچه در سوریه امروز بعد از 7سال حکمرانی می‌کند نه رژیم اسد که شبه‌نظامیان تابع ایران و روسیه هستند. تهران با رژیم اسد در ویرانی و کوچ اجباری و تغییر ترکیب جمعیتی و محاصره کردن همدست است، بنابراین رژیم ایران یک حکومت سرکش است که خودش مشکل است و نه راه‌ حل».
وی افزود ایران همدست یک حکومت نامشروع شده است و با فرستادن دهها هزار جنگجو در کشتار مردم سوریه دست دارد و اعمال فرقه‌گرایانه انجام می‌دهد تا تفرقه بین مردم سوریه را افزایش دهد و به‌شکل فعالی در تروریسم سیاه مشارکت دارد.

نصر حریری ادامه داد عملکرد روسیه را هم با راه‌ حل سیاسی بر اساس بیانیه ژنو و دو قطعنامه 2218 و 2254می‌سنجیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a475fb1c-ab17-4b5b-8b84-4ae34fbe07a9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات