728 x 90

اوضاع انفجاری میان رژیم ایران و آمریکا

آزمایش موشکی رژیم
آزمایش موشکی رژیم
دونالد ترامپ به‌طور خاص می‌خواهد مناسبات با رژیم ایران را مورد بازنگری قرار دهد. او می‌خواهد با این رژیم برخورد کند. رژیم ایران هم به نوبه خودش می‌خواهد ایجاد تنش کند. این رژیم صحبت از توقف صادرات نفت می‌کند. چنین اقداماتی ممکن است باعث شود کشورهای اروپایی و آمریکا توافق اتمی بدنام با رژیم ایران مورد بازنگری قرار دهند.

اسکای نیوز: رژیم ایران هم از تحریمهای جدید و هم از نامگذاری جدید آمریکا نگران است. اگر کشورهای جهان واکنش به موقع نشان دهند رژیم ایران چگونه موشکهای بالستیکی را علیه منطقه به کار می‌گیرد؟

قاهره امیل امین مدیر مرکز پژوهشهای سیاسی - استراتژیک: رژیم ایران با هوشیاری می‌داند که در حال حاضر چندین پرونده سنگین دولت آمریکا را مشغول کرده. در صدر این پرونده‌ها موضوع کره شمالی است. در جنوب هم پرونده ونزوئلا است. شاید که این رژیم با این تناقضات بازی می‌کند. در حالیکه آمریکا در شرق با کره شمالی و در جنوب با ونزوئلا مشغول است فکر می‌کند که می‌تواند با ایجاد تنش آمریکا را مشغول کند.
ناظران نگران آنند که هر لحظه انفجاری صورت بگیرد.
در پرونده ایران و کره شمالی و نیز در پرونده دریای چین که پکن به شکلی از اشکال با آن بازی می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bbf7e603-30a8-4742-ae3b-6f7f0ed3b61f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات