728 x 90

تخلیه ۱۹تن دیگر از بقایای اجساد جنگ ضدمیهنی و مزدوران اعزامی خامنه‌ای به سوریه

کشته های نیروی تروریستی نیروی قدس
کشته های نیروی تروریستی نیروی قدس
رسانه‌های حکومتی از کشته شدن پاسداران و مزدوران اعزامی ولی‌فقیه ارتجاع به سوریه خبر دادند. پنجشنبه 26مرداد 96 اجساد 19تن از  کشته شدگان جنگ ضدميهنی به همراه يکی از مزدوران  بهلاکت رسیده در سوریه در فرودگاه بین‌المللی مشهد تخلیه شد. این اجساد قرار است روز جمعه 27مرداد 96 در مشهد و دیگر شهرها به گور سپرده شوند.

بیشتر بخوانید:‌
 

کشته شدن یکی دیگر از مزدوران اعزامی خامنه‌ای در سوریه

خبرگزاری حکومتی ایسنا، روز 24خرداد 96 از کشته شدن یکی از مزدوران تحت‌امر نیروی تروریستی قدس که برای کشتار مردم سوریه به این کشور اعزام شده بود خبر داد.

وی جانشین گردان موسوم به فاطمیون با نام قاسم نظری بود و قرار بود روز پنچ‌شنبه 26مرداد 96 دررفسنجان به گور سپرده شود.

کشته شدن یکی دیگر از سرکردگان سپاه پاسداران در سوریه

یکی دیگر از سرکردگان سپاه پاسداران رژیم به همراه پاسداری دیگر که برای کشتار مردم بی‌گناه سوریه توسط ولی‌فقیه به این کشور اعزام شده بودند، کشته شدند.

خبرگزاریهای حکومتی روز 21مرداد 96 اسامی این دو پاسدار را سردار مصطفی خوش محمدی از گرگان و سجاد باوی از شهر کوت عبدالله خوزستان نام برده است اعلام کرده‌اند.

مصطفی خوش محمدی پاسدار بازنشسته گروه مهندسی رزمی 45 موسوم به جوادالائمه گرگان و از اولین نیروهای تخریب چی لشکر عملیاتی 25 ضد کربلا بوده است.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس (تسنیم) ۱۷مرداد ۹۶ گزارش کرد مزدور به هلاکت رسیده محمد تاج‌بخش از بسیجیان شهرستان گتوند در استان خوزستان است که «‌ چندی پیش... به سوریه رفت».

رسانه‌های حکومتی از دادن جزییات بیشتر درباره زمان و نحوه هلاکت وی خودداری کرده‌اند.

کشته شدن یک پاسدار جنایتکار اعزامی رژیم به سوریه

رسانه‌های حکومتی روز 16مرداد 96 از کشته‌ شدن یک پاسدار اعزامی رژیم آخوندی برای کشتار مردم سوریه خبر دادند.

پاسدار کشته شده، مرتضی حسین‌پور از استان گیلان می‌باشد.

کشته شدن یک مزدور اعزامی رژیم به سوریه

رسانه‌های حکومتی روز 2مرداد 96 از کشته‌ شدن یک تن دیگر از نیروهای اعزامی رژیم آخوندی برای کشتار مردم سوریه خبر دادند. افغانی مزدور مختار حسین‌زاده وابسته به لشکر موسوم به فاطمیون تحت‌امر نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران بود. جسد کشته شده اعزامی رژیم در استان البرز به گور سپرده شد.

کشته شدن دو مزدور اعزامی رژیم به سوریه

روز 28تیر 96 جنازه دو مزدور اعزامی رژیم که برای شرکت در کشتار مردم سوریه از طرف نیروی تروریستی قدس به این کشور اعزام شده بودند گورسپاری شدند.

به گزارش خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس، اسامی کشته شدگان علی شیر رضایی و ناظر رحیمی 24ساله بود که اخیراً در سوریه و به دست واحدهای رزمنده ارتش آزاد سوریه کشته شدند.

هم‌چنین در خبر دیگری خبرگزاری نیروی تروریستی قدس موسوم به تسنیم روز چهارشنبه 28تیر 96 خبر از کشته شدن و دفن هشت تن دیگر از مزدوران اعزامی این نیرو به سوریه را داد.

این هشت تن که برای مشارکت در کشتار مردم سوریه به این کشور اعزام شده بودند همگی از مزدوران افغانی نیروی تروریستی قدس بودند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f6198a34-2935-4280-bb41-5ac877976641"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات