728 x 90

شکست تهاجم نظامیان اسد به مناطق شرقی دمشق و پاسخ رزمندگان ارتش آزادی سوریه

--
--
اورینت نیوز 19مرداد 96:
نظامیان اسد به تهاجم به شهر عین ترما برای جدا کردن آن از محله جوبر ادامه می‌دهند اما یکانهای رزمنده تاکنون موفق شده‌اند این تهاجمها را ناکام گذاشته و تلفات جانی و خسارتهای مادی زیادی به مهاجمان وارد کرده‌اند.

گزارشگر صحنه:
ما اینجا در جبهه عین ترما همراه با رزمندگان هستیم. رژیم اسد تلاش کرد که بر مناطق استراتژیک مسلط شود اما رزمندگان، عناصر اسد را متوقف کرده و تلفات جانی و خسارتهای مادی زیادی به آنها وارد کردند این در حالی بود که بمبارانهای هوایی و شلیک موشکهای زمین به زمین از نوع فیل به مواضع رزمندگان ادامه داشت.

محمد العمر فرمانده نظامی رزمندگان سوری:
«نظامیان اسد از صبح با تجهیزات و نیروهای پیاده در زیر پوشش آتش هوایی و توپخانه به سمت ما پیشروی کردند.
ما خسارتهای سنگینی به آنها وارد کرده و تهاجمشان را به شکست کشاندیم. آنها حتی نتوانستند یک نقطه را هم اشغال کنند. آنها برخی تجهیزات از جمله 6تانک و یک مین‌روب و یک زرهی شلیکا را در صحنه نبرد باقی گذاشتند. 7تن از آنها از جمله یک افسر را نیز به اسارت گرفتیم. آنها در حال عقب‌کشیدن تجهیزاتشان هستند که ما به آنها اجازه این کار را نمی‌دهیم. برخی را عقب کشیدند و برخی دیگر را باقی گذاشتند.
بمباران ادامه دارد. با موشکهای فیل، کپسولهای گاز سمی، خرطومیهای تی.ان.تی و انواع سلاحها ما را زیر آتش گرفتند. هواپیماها مواضع میان ما و دشمن را بمباران کردند. با این وجود ما خسارتهای سنگین مادی و جانی به آنها وارد کردیم و اجازه ندادیم از هیچ محوری پیشروی کنند.
7تانک از دو محور راست و چپ حمله کردند اما ما هم از هر دو جهت آنها را در هم کوبیدیم.».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/62238076-e340-49b4-a08f-f0e9b905d950"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات