728 x 90

اتحادیه اروپا ۹شخص و ۴نهاد را به لیست تحریمهای کره شمالی اضافه می‌کند

اتحادیه اروپا
اتحادیه اروپا
اتحادیه اروپا روز پنجشنبه 19مرداد ۹شخص و ۴نهاد را به لیست تحریمهای کره شمالی اضافه کرد.
به گزارش خبرگزاری رویتر این تحریمها به‌عنوان بخشی از اقدامات جدید سازمان ملل‌متحد به‌خاطر آزمایشات اخیر پیونگ یانگ بود.
شورای اروپایی در وب سایت خود گفت: «این تصمیم تعداد اشخاص تحت اقدامات بازدارنده را به 62شخص و 50نهاد که توسط سازمان ملل لیست شده‌اند می‌رساند. علاوه بر این‌که 41شخص و 7نهاد توسط اتحادیه اروپا مستقلاً لیست‌گذاری شده‌اند».

بیشتر بخوانید:

چین در آستانه اجرای تحریمها ورود محصولات دریایی از کره شمالی را کاهش داد

به‌دنبال تصویب تحریمهای تازه شورای امنیت علیه کره شمالی به‌خاطر آزمایشات موشکی و هسته‌ای، چین واردات محصولات دریایی از این کشور را کاهش داد.
رویتر در گزارشی از این کاهش واردات می‌نویسد: ”با آن که هنوز یک ماه تا آغاز اجرای تازه‌ترین قطعنامه شورای امنیت دایر بر تحریم صادرات مواد غذایی دریایی کره شمالی باقی مانده است فروشندگان ماهی در داندانگ، عمده‌ترین بندر محل مبادله‌های تجاری چین با کره شمالی، از سختگیری مقامهای چینی در صدور مواد غذایی دریایی به چین خبر داده‌اند. آنچه که مشخص است روند صادرات کند شده و چین از روز شنبه در حال اجرای محدودیتهای مقرر شده قطعنامه شورای امنیت است“.
پیشتر و پس از تصویب قطعنامه شورای امنیت، چین اعلام کرد که به‌رغم این‌که بیشترین بار این تحریمها بر گردن ماست به‌علت این‌که بزرگترین طرف قراردادها و مناسبات اقتصادی با کره شمالی هستیم این تحریمها را اجرا می‌کنیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b399db34-f01f-4de3-a021-cad8a1a16023"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات