728 x 90

اقدام به خودکشی دو زندانی در زندانهای بروجرد و سراوان

خودکشی  در زندان
خودکشی در زندان
بنا‌ به گزارشهای منتشر شده روز چهارشنبه 18مرداد 96 یک زندانی در زندان بروجرد در اعتراض به ”فشارهای طاقت‌فرسا و نادیده گرفته شدن خواسته‌هایش“ توسط دژخیمان و شکنجه‌گران زندان، اقدام به خودکشی کرد. از سرنوشت این زندانی که ولی رحیمی نام داشت گزارشی منتشر نشده است.

هفته گذشته نیز زندانی حبیب‌الله ندرت زهی زندانی بلوچ در قرنطینه زندان سراوان اقدام به خودکشی کرد که با کمک سایر زندانیان از مرگ نجات یافت.

بیشتر بخوانید:

اقدام به خودکشی یک زندانی در زندان گوهردشت کرج

يک زندانی در زندان گوهردشت کرج در اعتراض به شرایط طاقت‌فرسای زندان و پس از هفته‌ها نگهداری در سلول انفرادی بند اقدام به خودکشی کرد. دژخیمان خامنه‌ای پس از این اقدام، به‌جای درمان وی این زندانی را به سلول انفرادی بند 5 منتقل کردند.

این زندانی که حسن حسینی نام دارد و ۳۶ساله است ۱۲سال است که در زندان به‌سر می‌برد. این زندانی برای رهایی یافتن از این شرایط غیرانسانی دست به اعتصاب‌غذا زد ولی رئیس جنایتکار زندان گوهردشت کرج به او گفت: آن‌قدر اینجا می‌مانی تا آدمت کنم. تا این‌که وی روز سه‌شنبه ۳مرداد اقدام به خودکشی کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/796c09d6-f227-4283-a111-3dfad73148fb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات