728 x 90

جلوگیری از اطفاء حریق مراتع جنگلی کوهستان شاهو توسط رژیم

نیروهای خامنه‌ای با امنیتی خواندن مانع از اطفا حریق توسط مردم می شوند
نیروهای خامنه‌ای با امنیتی خواندن مانع از اطفا حریق توسط مردم می شوند
نیروهای سرکوبگر رژیم ایران با امنیتی خواندن موضوع، از اطفاء حریق مراتع جنگلی کوهستان شاهو توسط نیروهای مردمی ممانعت به‌عمل آوردند.

بر اساس گزارش رسیده روز 17مرداد 96 بر اثر توپ‌باران سپاه پاسداران، بخش چشمگیری از مراتع جنگلی شاهو از «په‌چه رش» تا «هوار شیخ عزیز» در حوالی کامیاران دچار آتش‌سوزی گردید.

 

آتش سوزی مراتع جنگلی
 
سپاه ضدخلقی به بهانه حضور نیروهای احزاب کُرد اپوزیسیون اقدام به توپ‌باران کوهستان شاهو کرده است.
بنا‌ به گفته‌های شاهدان عینی اکثر آتش‌سوزیهای مراتع جنگلی در مناطق کُردنشین توسط افراد وابسته به نهادهای امنیتی و نظامی خود رژیم انجام می‌گیرد و به همین دلیل هیچ اقدامی جهت کنترل آتش‌سوزی و اطفاء حریق انجام نمی‌دهند.

بیشتر بخوانید:
 
آتش سوزی مراتع جنگلی
آتش سوزی مراتع جنگلی  
بنا‌ به گزارشات رسیده روز دوشنبه 29خرداد 96 بخشی از مراتع و جنگلهای شهر نودشه در اورامان کردستان طعمه حریق شد و دهها هکتار از این جنگلها و مراتع در آتش سوخت.
این آتش‌سوزی که با تلاش نیروهای بومی سرانجام مهار و خاموش شد در منطقه پشت باغهای ”می‌شوخای“ به‌وقوع پیوست.
 
آتش سوزی مراتع جنگلی

 

در این میان آنچه طبق معمول به چشم دیده شد بی‌عملی کارگزاران رژیم در اطفاء آتش‌سوزی بود، امری که باعث شده طی این سالیان مناطق وسیعی از مراتع و جنگلهای این کشور که به‌عنوان سرمایه‌های ملی مطرح هستند به‌کلی از بین بروند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5f21a5bf-086e-4ac9-ba9d-9632a659f7d5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات