728 x 90

کشته شدن یک گروه کامل از نیروهای ماهر اسد در غوطه

آتشباری واحدهای رزمندگان سوری به مواضع نظامیان اسد
آتشباری واحدهای رزمندگان سوری به مواضع نظامیان اسد
یکانهای رزمنده اپوزیسیون سوریه موفق شدند در یک کمین همه نیروهای یک گروه از لشکر چهارم رژیم سوریه که تحت‌امر ماهر اسد است را کشته یا اسیر کنند.

اورینت متعلق به اپوزیسیون سوریه ۱۶مرداد ۹۶ افزود «فیلق الرحمن» از زیرمجموعه‌های ارتش آزاد سوریه اعلام کرد هنگامی که یک گروه از لشکر چهارم ارتش اسد می‌خواست به شهر عین‌ترما نفوذ کند ۷نفر از آنان را کشته و ۱نفر دیگر را دستگیر کرده است.

 
 
همچنین رزمندگان فیلق الرحمن موفق شدند ۳تانک را در جبهه عین‌ترما با موشکهای ضدزره منهدم کرده و خدمه آنها را به‌قتل برسانند.

بیشتر بخوانید:‌

عقب‌نشینی نیروهای ماهر اسد از درعا

برخی منابع نظامی گفتند که رژیم بشار اسد نیروی بزرگی از لشکر چهارم به فرماندهی ماهر اسد برادر بشار را از مناطق درعا در جنوب سوریه عقب کشیده است.
اورینت متلعق به اپوزیسیون سوریه ۵مرداد ۹۶به‌نقل از این منابع افزود یک ستون نظامی شامل ۱۵تانک و خودروهای نظامی از لشکر چهارم از مقر عملیات نیروهای اسد در شهر درعا عقب‌نشینی کرده است.
این منابع در ادامه توضیح دادند که این ستون در جاده بین‌المللی دمشق به درعا بوده و به سوی دمشق در حرکت است.
لشکر چهارم به فرماندهی ماهر اسد برای مشارکت در عملیات نظامی و برای تسخیر منطقه المنشیه در درعا به آنجا فرستاده شده بود که بعد از تحمل خسارات انسانی بسیار به‌خصوص از طرف اتاق عملیات «بنیان مرصوص» از آنجا به عقب کشیده می‌شود.

نابودی کامل یک مجموعه از نیروهای ماهر الاسد در درعا

واحدهای رزمنده ارتش آزادی سوریه روز پنجشنبه توانستند یک مجموعه کامل از نیروهای اسد در اطراف شهر درعا را از بین ببرند.
دفتر مطبوعاتی اتاق عملیات ”بنیان المرصوص“ اعلام کرد، یک مجموعه وابسته به لشکر چهارم به فرماندهی ماهر الاسد، برادر بشار اسد هنگام حمله برای نفوذ به خط آتش در شرق اردوگاه درعا به کمین افتادند. برخی از فرماندهان و افسران لشکر چهارم از خط آتش فرار کرده و سربازان را تنها گذاشته و تجهیزات نظامی خود را هم عقب کشیدند.

انفجار ساختمان محل استقرار نیروهای ماهر اسد در خط آتش شرق اردوگاه درعا

دفتر مطبوعاتی اتاق عملیات «بنیان مرصوص» که فرماندهی یکانهای اپوزیسیون سوری در منطقه حوران در جنوب سوریه را بر عهده دارد اعلام کرد تعداد دیگری از نیروهای لشکر چهارم تحت‌امر ماهر اسد برادر بشار اسد در شرق اردوگاه درعا به هلاکت رسیدند.
اورینت ۲تیر ۹۶با انتشار بیانیه دفتر افزود یکانهای اپوزیسیون سوریه یک ساختمان در خط آتش شرق اردوگاه درعا را که نیروهای لشکر چهارم در آن سنگر گرفته بودند منفجر کردند که منجر به کشته شدن همه نیروهای مستقر در آن شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/82591ac2-5d00-48e9-9e84-f49bfe552e16"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات