728 x 90

تجمع کارکنان آبفار گتوند در خوزستان

تجمع اعتراضی
تجمع اعتراضی
صدها تن از کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی گتوند در خوزستان نسبت به عدم پرداخت حقوقشان در این شرکت تجمع اعتراضی برگزار کردند و خواستار رسیدگی به این وضعیت شدند.
خبرگزاری حکومتی ایسنا ۱۴مرداد ۹۶ به‌نقل از یکی از این کارکنان نوشت این شرکت از ماه‌های پایانی سال ٩٣ تاکنون همواره حقوق کارکنان خود را با ٣ یا ٤ماه تأخیر و به‌صورت مقطعی پرداخت کرده است که این مسأله فشار زیادی را به ما وارد می‌کند.

در سال 95 تنها سه ماه حقوق به کارکنان پرداخت شد. این شرکت برخی از مواقع نیز تنها حقوق یک ماه را به کارکنان پرداخت می‌کند. امسال نیز اولین حقوق در خردادماه پرداخت شد که مربوط به حقوق فروردین‌ماه بود.

وی خاطرنشان کرد: «وضعیت بحرانی در پرداخت حقوق‌ها داریم. برخی از کارکنان خانه‌هایشان مصادره شده است و حتی تعدادی به مسافرکشی روی آورده‌اند. تحت فشار هستیم و شرایط زندگی بسیار دشوار است».

بیشتر بخوانید:‌
تجمع اعتراضی کارکنان پیمانکاری آب و فاضلاب گتوند
جمعی از کارکنان پیمانکاری آب و فاضلاب گتوند در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و مزایای خود از ابتدای سال جاری در محل اداره آب و فاضلاب شهرستان گتوند تجمع کردند.
خبرگزاری حکومتی ایرنا روز 11مرداد 96 به‌نقل از یکی از معترضان افزود: از ابتدای امسال تاکنون هیچگونه حقوق و مزایایی از سوی اداره آب و فاضلاب دریافت نکرده‌ایم و مراجعه به مسئولان آب و فاضلاب شهرستان راه به جایی نبرده است.
یکی دیگر از کارکنان در توصیف وضعیت پیش‌آمده و اهمیت ندادن به خواسته‌های کارکنان گفت: «در این مدت متأسفانه با بی‌اعتنایی مدیران آب و فاضلاب گتوند به اعتراض ما، هزینه‌های اداره بر حقوق نیروها ترجیح داده می‌شود و این امر موجب شده تا کارکنان پیمانکاری در تأمین هزینه زندگی خود و خانواده و نیز پرداخت اقساط و بدهی خود به بانکها درمانده شوند».

شهرستان گتوند با 74هزار نفر جمعیت در شمال استان خوزستان واقع شده که دارای دو بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند، صالح‌شهر، ترکالکی، جنت‌مکان، سماله و نیز 45روستا است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4b9ec50e-1663-4346-98cc-58e0c900e0c3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات