728 x 90

ادامه اعتصاب کارگران گروه ملی فولاد ایران

اعتصاب کارگران گروه ملی فولاد ایران
اعتصاب کارگران گروه ملی فولاد ایران
روز سه‌شنبه 10مرداد 96 اعتصاب کارگران گروه ملی فولاد ایران در مقابل دفتر مدیریت این شرکت در اعتراض به پرداخت نشدن چهار ماه حقوق خود هم‌چنان ادامه یافت.

یکی از کارگران شرکت‌کننده در این اعتصاب گفت: ”از مدرسه فرزندم پیام فرستاده‌اند که شهریه‌ها باید هر چه زودتر پرداخت شود تا فرزندم را بتوانم در مدرسه ثبت نام کنم. پول قبض‌های آب و برق خانه چند ماه است پرداخت نشده، شاید کسی باورش نشود حتی طی چند شب گذشته شام برای خوردن نداشتیم و جلو خانواده سرافکنده شدیم“.

این اعتصاب در حالی ادامه دارد که در روزهای آغاز اعتصاب کارگران شرکت ملی فولاد ایران، خبرگزاری حکومتی ایرنا به‌نقل از حمید محمودی، مدیرعامل کارخانه نوشت: حقوق‌ کارگران در سال جاری پرداخت شده و تولید هم در جریان است.
کارگران اعتصابی ضمن تکذیب این خبر تأکید کردند حقوق آنان از فروردین سال جاری پرداخت نشده و تولید کارخانه نیز متوقف شده است.

بیشتر بخوانید:

تجمع اعتراضی کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران

صبح روز یکشنبه 21خرداد 96 کارگران کارخانه ملی صنعتی فولاد ایران با تجمع در مقابل استانداری رژیم در اهواز دست به اعتراض زدند. تجمع‌کنندگان به پرداخت نشدن دو ماه حقوق عقب‌افتاده و حق سنوات از سال 90 اعتراض کردند.
کارگران گفتند به‌خاطر پرداخت نشدن حقوق و مطالبات عقب‌افتاده به‌لحاظ معیشتی دچار مشکلات زیادی شدیم.
خاطر نشان می‌شود که شرکت ملی فولاد ایران با ۴هزار کارگر یکی از شرکتهای احداث شده توسط گروه سرمایه‌گذاری امیرمنصور آریا در استان خوزستان است که پس از ماجرای اختلاس ۳هزار میلیاردی، این کارخانه توسط قضاییه رژیم آخوندی تصاحب شده و از آنزمان حقوق کارگران با تأخیر چند ماه پرداخت می‌شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f7fe91f8-cf09-48c0-8165-19c7776a75bc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات