728 x 90

آسوشیتدپرس: مریم رجوی از تحریمهای جدید کنگره علیه رژیم ایران، استقبال کرد

مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران
مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران
خبرگزاری آسوشیتدپرس روز جمعه 6مرداد گزارش داد:‌ مریم رجوی، رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران از تصویب لایحه‌یی در هر دو مجلس آمریکا در روز پنجشنبه استقبال کرد، لایحه‌یی که تحریمهای جدیدی را علیه رژیم ایران به‌دلیل نقض حقوق‌بشر و پیگیری موشکهای بالستیکی، اعمال می‌کند. کنگره آمریکا همچنین تحریم‌هایی را بر سپاه پاسداران به‌دلیل دست داشتن آن در تروریسم اعمال می‌کند. بیرون کردن سپاه پاسداران و شبه‌نظامیان آنها از خاورمیانه، بخش تفکیک ناپذیر در تصویب این لایحه است.

بیشتر بخوانید:

کاخ سفید: ترامپ لایحه تحریمهای رژیم ایران، روسیه و کره شمالی را امضا خواهد کرد

کاخ سفید اواخر روز جمعه به وقت واشینگتن 7مرداد 96 طی بیانیه‌یی اعلام کرد: «دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا قصد دارد لایحه اعمال تحریمها علیه روسیه، رژیم ایران و کره شمالی را امضا کند»

خاطر نشان می‌شود سنای آمریکا روز 5شنبه با اکثریت قاطع 98رأی مثبت در برابر تنها 2رأی منفی لایحه اعمال تحریم‌های جدید علیه رژیم آخوندی و نامگذاری تروریستی سپاه پاسداران را به تصویب رساند.

لایحه مقابله با فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده رژیم آخوندی که پیش از این در مجلس نمایندگان آمریکا با 419رای مثبت به تصویب رسیده بود، در مجلس سنا پس از تأکیدهای اعضای سنا از هر دو حزب دموکرات و جمهوریخواه بر لزوم حسابرسی از رژیم و مجازات سپاه پاسداران و عوامل آن، به رأی گذاشته شد و سرانجام با 98رأی موافق در برابر تنها 2رای مخالف به تصویب نهایی در کنگره آمریکا رسید.

این لایحه در برگیرنده تحریم‌هایی علیه رژیم آخوندی، روسیه و کره شمالی است و پل رایان رئیس کنگره آمریکا آن‌را یکی از گسترده‌ترین بسته‌های تحریمی توصیف کرده است.

تحریم‌ها علیه روسیه از جمله به‌خاطر مداخله آن در سوریه و پشتیبانی‌اش از رژیم بشار اسد و تحریم‌ها علیه کره شمالی از جمله به‌خاطر برنامه تسلیحات اتمی آن است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/08c655f0-d595-4a5a-8e89-446e0f28250c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات