728 x 90

اعدام قریب‌الوقوع دو زندانی جوان در اردبیل

اعدام
اعدام
ا‌ به گزارشهای دریافتی دو زندانی در زندان اردبیل به نامهای محمد دهقان‌زاده و علی قاسمی ۲۶و ۲۷ساله در معرض اعدام قریب‌الوقوع قرار دارند.

بنا‌ به این گزارش این دو زندانی در مرداد ماه سال ۸۸ دستگیر شده و هم‌اکنون پس از ۹سال حبس در زندان اردبیل در معرض اعدام قریب‌الوقوع قرار گرفته‌اند.

برگه اجرای حکم اعدام محمد دهقان‌زاده و علی قاسمی هم‌اکنون به زندان اردبیل رسیده و قرار است که این دو زندانی به‌زودی اعدام شوند.

بیشتر بخوانید:
اعدام سه زندانی در زنجان و کرمانشاه
رژیم ضدبشری آخوندی سه زندانی را در زندانهای زنجان و کرمانشاه بدار آویخت

اسامی دو تن از این زندانیان که روز سه‌شنبه سوم مرداد 96 درزنجان اعدام شدند عبارتند از «جلیل دادیاروند» و «محمدعلی یاری». جلیل دادیاروند که متاهل بود و یک دختر ۴ساله داشت از سال 92 در زندان در انتظار حکم اعدام بود.

رژیم ضدبشری آخوندی همچنین در همین روز یک زندانی دیگر را به نام عمران عسکر دشت که حدوداً ۳۱ساله و اهل همدان بود در کرمانشاه بدار آویخت.

خاطرنشان می‌شود رژیم ضدبشری آخوندی روز چهارشنبه چهارم مرداد 96 نیز 6زندانی را در شهرهای گچساران، بابل، نوشهر، ارومیه و مهاباد به دارآویخت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/185a53a8-b8ff-4417-b566-c5c36a0c9714"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات