728 x 90

فعالیتهای افشاگرانه مقاومت ایران درباره سپاه پاسداران نظام آخوندی

افشاگری مقاومت ایران در رابطه با  نقش سپاه پاسداران  در برنامه‌های اتمی و موشکی رژیم آخوندی
افشاگری مقاومت ایران در رابطه با نقش سپاه پاسداران در برنامه‌های اتمی و موشکی رژیم آخوندی
کنگره آمریکا روز سه‌شنبه لایحه تحریمهای رژیم آخوندی به‌خاطر فعالیتهای موشکهای بالستیک، تروریسم و نقض حقوق‌بشر و لیست‌گذاری سپاه پاسداران را تصویب کرد.

تحریمهای جدید رژیم و لیست‌گذاری سپاه جهل و جنایت به‌دنبال فعالیتهای گسترده و افشاگرانه مقاومت ایران درباره نقش سپاه پاسداران در سرکوب داخلی و صدور تروریسم و بنیادگرایی و نقش آن در برنامه‌های اتمی و موشکی رژیم آخوندی، صورت می‌گیرد.


مقاومت ایران در چندین رشته کنفرانس مطبوعاتی افشاگرانه و انتشار چندین کتاب، نقش سپاه پاسداران را در معرض افکار عمومی جهانی قرار داد:
 

معرفی کتاب «سپاه پاسداران، ارتش بنیادگرا و تروریست»

 
کتاب سپاه پاسداران، ارتش بنیادگرا و تروریست
معرفی کتاب «سپاه پاسداران، ارتش بنیادگرا و تروریست
 
در یک کنفرانس مطبوعاتی در سالن کلوپ خبرنگاران فرانسه، در ۲۲آبان ۱۳۸۷، کتاب «سپاه پاسداران، ارتش بنیادگرا و تروریست» نوشته مهدی ابریشمچی مسئول کمیسیون صلح شورای ملی مقاومت ایران معرفی شد.

دراین کنفرانس مهدی ابریشمچی و سیداحمد غزالی نخست‌وزیر پیشین الجزایر که پیشگفتار کتاب را نوشته است، نقش سپاه پاسداران به‌عنوان عامل اصلی صدور ارتجاع و تروریسم آخوندها را تشریح کردند

کتاب سپاه پاسداران ارتش بنیادگرا و تروریست که در 333صفحه به زبان فرانسه منتشر شده، در 13فصل تاریخچه و همچنین شکل‌گیری سپاه پاسداران و نقش آن را به‌عنوان ارگان اصلی سرکوب در داخل و صدور تروریسم به خارج و همچنین چپاول و غارت سرمایه‌های مردم ایران توسط سپاه و جزئیات دخالتهای سپاه در کشورهای مختلف به‌ویژه عراق را تشریح کرده است.
 

افشای مراکز آموزشی نیروی تروریستی قدس

 

 
 
 

افشای مراکز آموزشی نیروی تروریستی قدس برای صدور تروریزم

افشای مراکز آموزشی نیروی تروریستی قدس برای صدور تروریزم 
 
روز سه‌شنبه ۲۶بهمن ۹۵در یک کنفرانس مطبوعاتی در دفتر شورای ملی مقاومت ایران در واشینگتن، مقاومت ایران مراکز آموزشی نیروی تروریستی قدس حکومت آخوندی برای تعلیم و اعزام مزدوران خارجی رژیم به کشورهای مختلف به‌منظور تشدید جنگ‌افروزی و صدور تروریسم، را افشاء کرد.

در این کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران اعلام کرد: نیروی تروریستی قدس برای افزایش دخالتهایش در کشورهای منطقه، از جمله در سوریه، عراق، یمن، بحرین و افغانستان، یک معاونت بزرگ را به‌منظور آموزش به مزدوران خارجی خود ایجاد کرده که زیر نظر شخص خامنه‌ای است. این معاونت دارای دهها مرکز در نقاط مختلف ایران است... معاونت آموزش نیروی قدس یکی از مهم‌ترین بخش‌های این ارگان تروریستی رژیم را تشکیل می‌دهد

در این کنفرانس مطبوعاتی مرکز اصلی و 14مرکز آموزشی معاونت مذکور که تاکنون توسط مقاومت ایران شناسایی شده‌اند افشاء و تأکید شد «علاوه بر نیروی قدس سایر نیروهای سپاه پاسداران، شامل نیروی زمینی و دریایی و موشکی آن نیز درگیر دخالتهای در کشورهای منطقه هستند و نیرو و تسلیحات و امکانات خود را در اختیار توسعه‌طلبی و جنگ‌افروزی رژیم قرار داده‌اند.
 

معرفی کتاب ظهور امپراطوری مالی سپاه پاسداران

 
معرفی کتاب ظهور امپراطوری مالی سپاه پاسداران
 
معرفی کتاب ظهور امپراطوری مالی سپاه پاسداران
 
در یک کنفرانس افشاگرانه دیگر در دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در واشینگتن، در تاریخ ۱۸اسفند ۹۵، کتاب ایران: ظهور امپراطوری مالی سپاه پاسداران معرفی شد و طی آن، نقش سپاه خامنه‌ای در گسترش تروریسم و تشدید دخالتهای رژیم در منطقه و همزمان چنگ‌اندازی سپاه بر اقتصاد ایران تحت حاکمیت آخوندها برای تأمین هزینه‌های این فعالیتها تشریح شد.

در این کنفرانس مطبوعاتی تصریح شد: خامنه‌ای از سال 2005، تحت پوشش «خصوصی‌سازی»، اقتصاد ایران را غصب کرده و آن‌را به‌سمت سپاه سوق داد. رژیم آخوندی سالانه بین 15تا 20میلیارد دلار در سوریه خرج می‌کند... سپاه پاسداران، تمامی معیارهای یک سازمان تروریستی خارجی را دارد و لذا باید در لیست سیاه قرار گیرد.

در این کنفرانس همچنین طی یک جلسه بحث و گفتگو با حضور شخصیت‌های سیاسی و کارشناسان آمریکایی، شرکت کنندگان ضمن بررسی نقش سپاه پاسداران به‌عنوان عامل اصلی سرکوب رژیم در داخل و صدور تروریسم به خارج، به لیست‌گذاری آن به‌عنوان یک سازمان تروریستی فراخوان دادند.
 

افشای وجوه جدیدی از برنامه بمب‌سازی اتمی رژیم

 
افشای وجوه جدیدی از برنامه بمب‌سازی اتمی رژیم
افشای وجوه جدیدی از برنامه بمب‌سازی اتمی رژیم
 
سپس در تاریخ اول اردیبهشت ۹۶، دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در واشینگتن، با برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی در هتل ویلارد با حضور خبرنگاران رسانه‌های خبری، وجوه جدیدی از برنامه بمب‌سازی اتمی رژیم آخوندی و استمرار تلاش‌های رژیم برای طراحی و ساختن بمب اتمی بعد از برجام را افشا کرد.

در این کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران ادامه فعالیت‌های «سازمان پژوهش‌های نوین دفاعی» رژیم (سپند) را که ارگان مهندسی سلاح اتمی حکومت آخوندی است تشریح و یک مرکز جدید این پروژه به‌نام متفاض «مرکز تحقیقات فن‌آوری انفجار و ضربه» در پژوهشکدهٴ سایت پارچین را افشا کرد. در این کنفرانس تأکید شد: اطلاعات متقن به‌دست‌آمده توسط شبکهٴ سازمان مجاهدین خلق ایران در داخل کشور نشان می‌دهد ساختار ارگان طراحی و در واقع مغز متفکر پروژه بمب اتمی رژیم آخوندی، بعد از برجام، کاملاً حفظ شده و نه تنها هیچ کاهشی در فعالیت‌های آن نبوده، بلکه تاکنون مشخص شده است که در برخی زمینه‌ها فعالیت‌هایش گسترش یافته است.
 

افشای ۴۲مرکز موشکی سپاه پاسداران

 
افشای ۴۲مرکز موشکی سپاه پاسداران
افشای ۴۲مرکز موشکی سپاه پاسداران
 
سپس دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در واشینگتن، روز ۳۰خرداد با برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی، ۴۲مرکز موشکی سپاه پاسداران که تولید، آزمایش، نگهداری، پرتاب و فرماندهی موشکها را به عهده‌دارند را افشا کرد. و به اعمال تحریمهای فراگیرعلیه سپاه پاسداران، لیست‌گذاری تروریستی و اخراج سپاه و شبه‌نظامیان رژیم از کشورهای منطقه به‌ویژه از سوریه و عراق فراخوان داد. علییرضا جعفرزاده گفت: بعد از توافق هسته‌یی برجام، سپاه پاسداران فعالیتها و اقدامات خود برای تولید و گسترش پروژه موشکی را تشدید کرده است. و خامنه‌ای مأموریت این کار را به‌عهده نیروی هوا- فضای سپاه پاسداران گذاشته است.

وی تأکید کرد: مقاومت ایران 42مرکز موشکی سپاه که درگیر تولید، آزمایش، نگهداری، پرتاب و فرماندهی هستند را شناسایی کرده است. از این لیست 15مرکز مربوط به شبکه صنایع ساخت موشک هستند.

مقاومت ایران همچنین 27مرکز موشکی دیگر مربوط به نیروی هوا فضای سپاه را شامل مرکز فرماندهی موشکی سپاه (پادگان دستواره واقع در منطقه چیتگر)، و 3محل آزمایش موشکها (جنوب سمنان، اطراف دریاچه قم و جنوب ورامین) را شناسایی کرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f9b035a5-1441-42b4-b05d-e825ab137916"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات