728 x 90

دخالتهای ایران,دخالتهاى سپاه پاسداران در كشورهاى منطقه,

بیانیه کوین مک کارتی و اد رویس: رژیم ایران، کره شمالی و روسیه تهدیدی برای همسایگان

-

نمایندگان کنگره آمریکا کوین مک کارتی و اد رویس
نمایندگان کنگره آمریکا کوین مک کارتی و اد رویس
کوین مک کارتی رهبر اکثریت مجلس نمایندگان و اد رویس رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا طی بیانیه‌یی اعلام کردند:‌ کره شمالی، رژیم ایران و روسیه به شیوه‌های مختلف همسایگانشان را مورد تهدید قرار داده و منافع ملی آمریکا را تضعیف می‌کنند.

این بیانیه که روز شنبه 31تیر 96 صادر شده می‌افزاید:‌ طرح مجلس نمایندگان برای تحریم این سه کشور به‌زودی به رأی گذاشته خواهد شد. این کشورها به‌خاطر اقدامات خطرناکشان باید مورد مواخذه و حسابرسی قرار بگیرند.

بنا‌ به گفته کوین مک کارتی طرح مجلس نمایندگان روز سه‌شنبه به رای‌گیری گذاشته خواهد شد.

بيشتر بخوانيد:

اعضای کنگره آمریکا در مورد رأی‌گیری بر سر تحریم رژیم ایران، روسیه و کره شمالی به توافق دست یافتند

اعضای دموکرات و جمهوریخواه کنگره آمریکا روز شنبه 31تیر 96 در مورد رأی‌گیری بر سر تحریمهای جدید علیه روسیه، رژیم ایران و کره شمالی به توافق دست یافتند.
اعمال تحریمهای جدید علیه رژیم ایران ماه گذشته میلادی در سنای آمریکا تصویب شده بود. اما به‌دنبال پیشنهاد جمهوریخواهان مبنی بر افزودن نام کره شمالی به آن، در مجلس نمایندگان متوقف مانده بود.
نسخه بازنگری شده این مصوبه باید در مجلس نمایندگان و سنا مورد تصویب قرار گیرد.
بسیاری از اعضای کنگره امیدوارند با تصویب نهایی تحریمهای روسیه بتوانند دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده را به اتخاذ موضعی سرسختانه‌تر در قبال مسکو مجاب کنند.
بنا‌ به برخی گزارشها مصوبه تحریم روسیه روز سه‌شنبه در مجلس نمایندگان به رأی گذاشته خواهد شد. این مصوبه پیش از این در مجلس سنا با ۹۸رای موافق در برابر دو رأی مخالف تصویب شده بود.
شبکه فاکس‌ نیوز از به رأی گذاشته شدن تحریمها علیه رژیم ایران، روسیه و کره شمالی به‌طور مشترک و در نسخه بازنگری شده مصوبه سنا خبر داده است.
در همین حال بن کاردین، سناتور دموکرات و عضو کمیته روابط خارجی سنا دستیابی به توافق بر سر این تحریمها را محصول مذاکراتی فشرده دانست.
وزارت خزانه‌داری آمریکا سه‌شنبه گذشته ۱۸شخص و نهاد رژیم آخوندی را به‌دلیل «ارتباط با برنامه موشکی» رژیم ایران، «حمایت از تروریسم» و «فعالیتهای مخرب» تهران تحریم کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/06e4b292-72a6-45f1-a8c1-ae9bc1f0b986"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات