728 x 90

زندانیان سیاسی,

بیانیه جمعی از زندانیان سیاسی آزاد شده تهران و کرج در رابطه با اعترافات آخوند بدنام فلاحیان

-

زندان اوین  و گوهردشت کرج
زندان اوین و گوهردشت کرج
مدتی است که برخلاف و خواست جباران حاکم بر ایران، دهه شصت که نامش با جنایت کشتار و نابودی حرث و نسل و در یک کلام سیاهترین روزهای تاریخ این سرزمین از یک‌سو و مقاومت درخشان مجاهدین و مبارزین برای آزادی گره خورده از نهانخانه به متن جامعه ما آمده است.

تازه‌ترین آن اعترافات آخوند جنایتکار فلاحیان در رابطه با قتل و کشتارهای مجاهدین در دهه شصت است. روزگاری بود نه چندان دور که اگر از دهه شصت صحبتی در میان عامه مردم می‌کردی اغلب افرادی که آن دوران و روزگار را ندیده بودند بی‌اطلاع از آن روزهای سیاه بودند. زیاد به قدیم نمی‌رویم منظورم همین دهسال پیش است اما براستی که خون به ناحق ریخته شده گریبان هر حاکم ظالم و سفاکی را خواهد گرفت. خلیفه ارتجاع یعنی خمینی گمانش بر این بود که با پرپر نمودن و به آتش کشیدن غنچه‌ها و گلهای سر سبد این میهن جلوی رویش ناگزیر جوانه‌ها را خواهد گرفت؛ اما این خیال باطلی ست که جباران زمانه همیشه برای حفظ تاج و تخت خود بدان عمل کرده‌اند. نتیجه هم در طول تاریخ مشخص بوده است.

امروز بی‌شک مردم قضاوتشان را کرده‌اند وگرنه نیازی نبود خلیفه ارتجاع فعلی؛ خامنه‌ای مفلوک برای فرار از ننگ ابدی تاریخ و قضاوت مردم به فیلم و سریالهای مبتذل رو بیارورد تا نظامش را و امام جلادش را از این ننگ تاریخی برهاند، اما این همه حقانیت ارزان به‌دست نیامده بی‌شک اگر نبود خون هزاران فاطمه مصباح و حسن سرخوش ها؛ اگر نبود فداکاری شکر محمدزاده‌ها که بی‌شک ژاندارکهای زمان خود بودند و اگر اکنون نبود این مقاومت سرفراز و پایدار با رهبری پاکباخته‌اش و اگر نبود جنبش دادخواهی به رهبری خواهر مریم بی‌شک مسیر تاریخ امروز این‌گونه نبود. خمینی این جنایتکار تاریخ هم‌چنان در ماه بود. اما خون به ناحق ریخته پاکترین زنان و مردان این سرزمین این جنایتکار را از ماه به زباله‌دان تاریخ کشاند و همان‌طور که برادر مسعود گفته مگر می‌شود جلوی تابیدن خورشید را گرفت.

ما جمعی از زندانیان سیاسی مجاهد و مبارز این پیروزی را به مردم ایران و تک‌تک جاودانه فروغهای آزادی تبریک می‌گوییم. انا فتحنا لک فتحا مبینا.

جمعی از زندانیان سیاسی آزاد شده - تهران و کرج
سی‌ام تیر ماه ۱۳۹۶.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4ea32b03-4cec-44fc-85d0-0b7578336cc0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات