728 x 90

وزیر پیشین تبلیغات و فرهنگ اردن:‌ چشم‌انداز فروپاشی نزدیک رژیم ولایت فقیه

صالح القلاب وزیر پیشین تبلیغات و فرهنگ اردن
صالح القلاب وزیر پیشین تبلیغات و فرهنگ اردن
صالح القلاب وزیر پیشین تبلیغات و فرهنگ اردن تصریح کرد:‌ چشم‌انداز فروپاشی رژیم آخوندی نزدیک است:
در مقاله صالح القلاب در روزنامه الشرق‌الأوسط آمده است: ... سرعت بخشیدن به فروپاشی رژیم ایران که بیش از آن‌که فشاری بر منطقه عربی باشد باری بر دوش مردم ایران است، اخراج این رژیم اشغالگر از عراق، سوریه و همچنین لبنان و یمن را طلب می‌کند. ما باید با آمریکا و برخی از کشورهای غربی که رژیم ایران را یک حکومت تروریستی می‌دانند، همکاری کنیم.

بارها گفته‌ایم برای سرعت بخشیدن به فروپاشی رژیم آخوندی و کنار رفتن آن باید نیروهای اپوزیسیون که ”مجاهدین خلق“ ستون فقرات و نیروی اصلی آن هستند در یک جبهه مقاومت واحد و متحد بر اساس یک برنامه حداقل جمع شوند. همه می‌دانند که ”مجاهدین“ در گردهمایی اخیر خود برای برپایی چنین جبهه‌ای که باید همه سازمانها و نیروها و گروه‌های ملی مثل عرب ها، کردها، بلوچ ها، بختیاریها، آذریها و سایرین را شامل شود، اعلام آمادگی کردند.

تنها هدف همه سازمانها و گروه‌های اپوزیسیون باید سرنگون کردن این رژیم ارتجاعی و مستبد باشد که مردم بزرگ ایران را با همه نژادها و وابستگیهای دینی و مذهبی‌شان در غارهای متعفن تاریخ نگه داشته است. برپایی یک دولت کثرت‌گرا و دموکراتیک و مساوات برای همه ایرانیان با هر وابستگی ملی، دینی و مذهبی برنامه‌ این اپوزیسیون است.

وزیر پیشین تبلیغات اردن افزود:‌
رژیم ایران در حال حاضر در گیر سه جنگ مهلک است جنگ در عراق، جنگ در سوریه و جنگ در یمن. ارزش ریال دچار همان سقوطی شده است که ارزش روبل در آستانه فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی با آن روبه‌رو بود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1131ad90-0abc-4b7e-b750-204142918360"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات