728 x 90

گردهمايي بزرگ ايرانيان,گردهماییهای مجاهدین,انزواى جهانى رژيم ايران,

سوز و گداز امام جمعه‌های رژیم در ۲۰شهر نسبت به گردهمایی پاریس

-

گردهمایی بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس 10 تیر 96
گردهمایی بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس 10 تیر 96
امام جمعه‌های رژیم روز گذشته در بیش از 20شهر نسبت به برگزاری گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس سوز و گداز کردند. از جمله آخوند اسماعیلی در نمایش جمعه رژیم در قرچک ورامین گفت: «پاسخ گردهمایی (مجاهدین) در پاریس و اظهارات سران فرانسه، دادن دست دوستی و امتیاز با آن کشور نیست، این قراردادها دشمن را از بن‌بست نجات می‌دهد».

 گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس
گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس  
 
همچنین آخوند عبدالجواد شمس‌الدین امام جمعه رژیم در انزلی گفت:‌ «این رفتارهای اهانت‌آمیز فرانسه و حمایتش از (مجاهدین) با کدام اصل عزت بخشی دستگاه دیپلوماسی ما همخوانی دارد؟ اقدامات اخیر دستگاه دیپلوماسی و اقتصادی کشور، نشان‌دهنده عدم مدیریت در دستگاه اجرایی است».

 

گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس

گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس

بیشتر بخوانید:

واکنشهای هراسان رژیم پس از فراخوانهای تغییر و سرنگونی نظام آخوندی

روزنامه حکومتی جمهوری اسلامی هراسان از گردهمایی عظیم مقاومت ایران و اجماع منطقه‌یی و بین‌المللی بر ضرورت تغییر و سرنگونی نظام آخوندی و به‌رسمیت شناختن آلترناتیو دموکراتیک، نوشت:
«نیوت گینگریچ» رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا، «رودی جولیانی» شهردار پیشین نیویورک و از چهره‌های نزدیک به دونالد ترامپ، «جوزف لیبرمن» عضو حزب دموکرات آمریکا، «جان بولتون» نماینده اسبق آمریکا در سازمان ملل متحد، «میشل دو وو کولور» نماینده مجلس ملی فرانسه از جنبش امانوئل ماکرون به همراه «ترکی الفیصل»، میهمانان ویژه مجاهدین بودند.

 نیوت گینگریچ رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا

نیوت گینگریچ رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا

رودی جولیانی شهردار پیشین نیویورک که همواره مواضعی ضد (نظام) داشته و پیش از این با مریم رجوی دیدارهایی نیز داشته است ضمن دفاع از دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد که تغییر نظام در ایران حتمی است و اقدام در این مسیر باید هر چه سریعتر انجام شود.

 رودی جولیانی شهردار پیشین نیویورک

رودی جولیانی شهردار پیشین نیویورک

همچنین نیوت گینگریچ رئیس مجلس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا که یک جمهوریخواه و از افراد نزدیک به ترامپ است، با تکرار ادعای ساختگی و خصمانه دولت آمریکا علیه نظام مبنی بر این‌که تهران حامی اصلی تروریسم است گفت که ایران باید آزاد باشد.

سوز و گداز پاسدار شریعتمداری نسبت به گردهمایی بزرگ مقاومت:‌ تحقیر کردند و جایزه گرفتند

پاسدار حسین شریعتمداری گرداننده ورق پاره کیهان نسبت به بستن قرارداد توتال همزمان با گردهمایی پاریس سوز و گداز کرد و با عنوان تحقیر کردند و جایزه گرفتند نوشت: «‌اظهارات «برنار کوشنر» وزیر خارجه اسبق فرانسه در گردهمایی سازمان (مجاهدین) که یک روز بعد از بازگشت دکتر ظریف از سفر فرانسه و در پاریس برگزار شده بود، نشانه دیگری از اصرار دولت فرانسه به تحقیر کشورمان است».

 برنار کوشنر وزیر خارجه اسبق فرانسه

برنار کوشنر وزیر خارجه اسبق فرانسه

وی افزود:‌ «برنار کوشنر در گردهمایی (مجاهدین) در پاریس می‌گوید؛ «ظریف، وزیر امور خارجه رژیم ایران، دیروز به فرانسه آمد و از وی استقبال شد. من نمی‌خواهم آقای «ژان ایو» وزیر امور خارجه فرانسه را مقصر بدانم. ما یک جمهوری قدیمی هستیم و بر این اساس می‌توانیم از هر کسی استقبال کنیم و او را در کشور خود بپذیریم، اما شاید بهتر باشد کارها را در زمان مناسب انجام بدهیم. به نظر من استقبال از ظریف، یک روز پیش از این گردهمایی کار چندان درستی نبود... اما از این‌که دولت بیانیه‌یی عمومی در مورد سفر آقای ظریف منتشر نکرد بسیار خوشحال و مفتخر هستیم»!

سوز و گداز کارگزاران مهره‌های رژیم نسبت به گردهمایی بزرگ پاریس

کارگزاران رژیم نسبت به گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس سوز و گداز نشان دادند.

ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام اخوندی: اقدامات خصمانه‌ای که در پاریس صورت گرفت، مورد مخالفت ماست و طبیعتاً میزبانی از (مجاهدین)، به نفع صلح منطقه‌یی و بین‌المللی نخواهد بود.

حداد عادل عضو تشخیص مصلحت نظام آخوندی در توئیتر خود گفت: فرانسه با میزبانی (مجاهدین) چگونه می‌تواند مدعی مبارزه با تروریسم باشد؟

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع گفت: ایران نسبت به گردهمایی (مجاهدین) در پاریس معترض است و ظریف وزیر امور خارجه هم در سفر اخیر خود به فرانسه این موضوع را قویاً به مسئولان آنها تذکر داده و امیدواریم که تأثیرگذار باشد.

مرتضی صفاری نطنزی رئیس کمیته روابط خارجی مجلس ارتجاع گفت: حمایت همه‌جانبه آمریکا از (مجاهدین) تاکنون تاثیری بر کشور ما نداشته و گردهمایی آنها در پاریس بیانگر نمایشی بودن اقدامات آنهاست. حدود چهل سال است که آنها این‌گونه اقدامات و نشستها را انجام می‌دهند.

 گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس

گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس

محمد جواد جمالی دبیر کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع به شعار امسال گردهمایی مقاومت مبنی بر سرنگونی رژیم اشاره کرد و گفت: جالب است که تیلرسون وزیر خارجه آمریکا و بن سلمان ولیعهد سعودی هم اخیراً همین شعار را مطرح کردند؛ بنابراین در چنین شرایطی که دولت فرانسه میزبانی گردهمایی (مجاهدین) را بر عهده دارد، ما بایددیپلماسی فعال تری در قبال این میزبانی داشته باشیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0a033c81-731b-4d55-909d-c99725a62eb7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات