728 x 90

اخبار اعتراضى,

اقدام به خودسوزی در تجمع مالکان معترض مسکن مهر

-

تجمع اعتراضی متقاضیان مسکن مهر فاز۵ اندیشه
تجمع اعتراضی متقاضیان مسکن مهر فاز۵ اندیشه
تعدادی از متقاضیان مسکن مهر فاز۵ اندیشه با تجمع مقابل شرکت عمران شهر اندیشه خواستار مشخص شدن وضعیت تحویل واحدهای خود شدند.

به گزارش سایتهای حکومتی ۱۳تیر ۹۶جمعی از متقاضیان مسکن مهر پروژه موسوم به خاتم‌الاوصیا فاز۵ اندیشه نسبت به عدم پایبندی شرکت عمران به تعهدات خود و تأخیر در واگذاری این واحدها به مالکان، مقابل شرکت عمران تجمع کردند.

از حواشی این تجمع اقدام به خودسوزی یکی از مالکان مقابل این شرکت بود که با هوشیاری اطرافیان از خطر مرگ نجات یافت.

یکی از شاهدان عینی گفت: از مدتها پیش یعنی حدود ۶سال قبل نسبت به ثبت نام و خرید واحدی در این پروژه به‌عنوان مسکن مهر اقدام کردیم که با وجود پرداختهای خوب از جانب اعضای متقاضی، شرکت عمران سهم خود را به پیمانکار پرداخت نمی‌کند و پیمانکار نیز با تأخیر در تحویل واحدها مردم را بلاتکلیف گذاشته و حتی اجازه حضور و جابه‌جایی اثاثیه در واحدها را نمی‌دهد.

وی گفت: امروز یکی از اعضا به نام آقای "ص" به‌دلیل فشار زندگی و بلاتکلیفی که سرمایه خود را در این راه و به امید خانه‌دار شدن گذاشته، قصد خودسوزی داشت و حتی مواد اشتعالزا را بر روی خود ریخت که با هوشیاری سایرین جلوی این کار گرفته شد و نجات یافت، اما مشخص است که تمامی مالکان از این بلاتکلیفی خسته شده و منتظر اقدام جدی مسئولان هستند.

وی افزود: پارسال نیز با بوق و کرنا و به‌طور نمایشی یکی از واحدها را تحویل تنها یک نفر دادند که این واحد نیز فاقد امکانات زندگی نظیر انشعابات است و تا این لحظه هیچ واحد دیگری تحویل متقاضیان نشده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4fef9958-5ffe-433b-bd72-0312ea3dd28e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات