728 x 90

اعتلاى مقاومت ايران,حمايت جهاني از مقاومت ایران,حمایتهای مردمی,

دیوید ایمس: با پشتیبانی از طرح ۱۰ماده‌یی مریم رجوی، ایران را به کشوری دموکراتیک و عاری از اتمی تبدیل کنیم

-

دیوید ایمس عضو مجلس عوام انگلستان
دیوید ایمس عضو مجلس عوام انگلستان
دیوید ایمس عضو مجلس عوام انگلستان طی مقاله‌یی در پالیتیکس هوم 8تیر 96خواستار برخوردی قاطع با رژیم ایران و تروریسم آن شد

درا ین مقاله آمده است:‌
تجدید برنامه موشکهای بالستیکی، حاکی از مقابله جویی رژیم ایران است. حمایت این رژیم از تروریسم، سیمای همیشگی آن از زمان انقلاب 1979بوده است.
با وجود تضمینهای مکرر میانه‌روی از سوی رژیم ایران، رهبران آن و نهادهای وابسته به آن، هنوز هم درگیر بی‌ثبات کردن تمامی خاورمیانه هستند. امتیازی که می‌توان برای دونالد ترامپ قائل شد این است که کاخ سفید از زمان روی کار آمدن او، نسبت به رفتار رژیم ایران، صبر چندانی از خود نشان نداده است. دولت ترامپ بدرستی گامهایی برای مهار رژیم برداشته است. هر چند، برای دست یافتن به امنیت در خاورمیانه و جهان، کار بیشتری بایستی انجام شود...
باب کروکر، رئیس کمیته خارجی سنای آمریکا در 25ماه مه گفت، کاری که رژیم ایران هم‌چنان در سراسر جهان انجام می‌دهد، حیرت‌آور است. او داشت به حمایت این رژیم از تروریسم در قالب گروههایی مانند حزب‌الله و نیز مداخله مستقیم تهران در درگیریهای منطقه‌یی اشاره می‌کرد، مداخله‌ای که قویاً تنشهای فرقه‌یی در سوریه، یمن و کل خاورمیانه را تشدید کرده است.
از سوی دیگر، غرب در تشخیص دادن حمایت رژیم ایران از تروریسم، کند بوده است، آن هم در حالیکه کارشناسان سیاست خارجی و تبعیدیان ایرانی از جمله، شورای ملی مقاومت ایران به‌طور خستگی‌ناپذیری، توجهات را به آن جلب کرده‌اند.
شورای ملی مقاومت ایران در اول ژوییه در خارج از پاریس، گردهمایی ایران آزاد خود را برگزار خواهد کرد. گردهمایی که در سالهای اخیر، بیش از 100هزار نفر از جمله دهها شخصیت سیاسی آمریکایی که از سیاست تغییر رژیم در ایران حمایت می‌کنند را به خود جلب کرده است.
گردهمایی ژوییه بایستی مورد استقبال حامیان و هم‌پیمانان کاخ سفید، به‌عنوان فرصتی برای بهره‌برداری از آنچه که واقعاً می‌توان در تسهیل تغییر در درون ایران انجام داد، قرار گیرد.
 
 
گردهمایی پاریس هر ساله توسط میلیونها تن از مردم در داخل ایران تماشا می‌شود... این، قویاً مبین میزان حمایتی است که مقاومت ایران در داخل کشور برخوردار است، همچین مبین تعداد مردمی است که خواهان پایان رژیم آخوندی هستند و در راستای این هدف تلاش می‌کنند. سرکوب وحشیانه توسط رژیم ایران و فقدان جدی حمایت از سوی قدرتهای غربی و جامعه بین‌المللی، هم‌چنان از چالشهای کلیدی برای ایجاد یک ایران آزاد و دموکراتیک است...
سیاست خارجی کنونی دولت آمریکا در قبال ایران هنوز باید پیش برده شود. بایستی به‌طور مشخص حمایت ریاست‌جمهوری آمریکا از مقاومت ایران اعلام شده و از طریق همکاری مشترک به برنامه موشکی آن خاتمه داده شود. همچنین باید با پشتیبانی از طرح 10ماده‌ای مریم رجوی، رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت، ایران را به کشوری دموکراتیک و عاری از اتمی تبدیل کنند.
گردهمایی ژوییه فرصت خوبی برای دولت آمریکا است تا تعهد خود را به اپوزیسیون رسمی ایران نشان دهد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/216f515b-f0e1-4658-8ad5-6a5fd99fbbc9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات