728 x 90

بیکاری در ایران,بحرانهاى اجتماعى,مسائل اجتماعي ايران,

گرداننده تشکل حکومتی خانه کارگر در لرستان: بیکاری در بین جوانان لرستان موج می‌زند

-

بیکاری جوانان در ایران
بیکاری جوانان در ایران
محمد حسن موسیوند گرداننده تشکل دولتی خانه کارگر در استان لرستان اعتراف کرد ”درصد بالایی از جوانان لرستانی بیکار هستند و بیکاری در بین جوانان لرستان موج می‌زند“.

یک سایت حکومتی به نام صدای ایران که صحبتهای موسیوند را در تاریخ چهارشنبه 7تیر 96 انعکاس داده است به‌نقل از وی نوشت ”دولت می‌خواهد چاره‌ای برای کمرنگ‌تر شدن بیکاری انجام دهد ولی نه با مطرح‌ کردن طرح‌هایی مانند کارورزی یا مهارت‌آموزی که می‌تواند نتیجه عکس داشته باشد. این می‌تواند ظلم بزرگی در حق تحصیل‌کردگان کشور باشد که با یک سوم حداقل حقوق به کار گرفته می‌شوند. باید به این نکته نیز توجه داشت که در کشوری که صنعت آن بیمار است چنین طرح‌هایی می‌تواند تاثیرات منفی داشته باشد“.

وی با اشاره به وضعیت اسفبار جوانان در این استان ادامه داد ”استان لرستان نه در صنعت و نه در کشاورزی قدرت لازم را ندارد تا بتواند محیط کار را برای جوانان فراهم کند. بنابراین عده‌یی از جوانان مجبور به مهاجرت می‌شوند و عده‌یی هم با همین وضعیت روزگار خود را می‌گذرانند“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f9fab833-bac1-4ec8-943c-538b58ad6e4c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات