728 x 90

اعتصاب زندانيان سياسي,

ممانعت از اعزام زندانی سیاسی خالد حردانی به بیمارستان به‌رغم تشخیص پزشک زندان

-

خالد و رسول حردانی
خالد و رسول حردانی
روز سه‌شنبه 6تیرماه 1396زندانی سیاسی رسول حردانی بیست ونهمین روز و زندانی سیاسی خالد حردانی چهاردهمین روز اعتصاب‌غذای اعتراضی خود را در زندان گوهردشت کرج پشت سر گذاشتند اما دستگاه قضاییه رژیم آخوندی تاکنون در خصوص خواسته‌های قانونی آنها هیچ‌گونه اقدامی نکرده است.

وضعیت جسمانی خالد حردانی به‌دلیل بیماریهای متعدد در چهاردهمین روز اعتصاب‌غذا وخیم گزارش شده است. این در حالی است که همبندیان وی او را به بهداری زندان منتقل کردند اما هیچ اقدام مناسبی در خصوص وضعیت او صورت نگرفته است.

پس از انتقال خالد حردانی به بهداری؛ پزشک تشخیص وخامت وضعیت جسمانی و انتقال به بیمارستانی خارج از زندان را می‌دهد با این حال دژخیمان زندان با مخالفت مانع از این انتقال شده و وی را به بند بازمی‌گردانند.

این زندانی از بیماریهای متعدد از جمله ناراحتی کلیوی و قلب رنج می‌برد. قابل ذکر است که همبندیان این دو زندانی با اشاره به وخامت وضعیت جسمانی خالد حردانی از تمامی سازمان و نهادهای حقوق‌بشری خواهان رسیدگی به وضعیت این دو تن شده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2733f527-b929-42c6-8691-3d77e5eb316f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات