728 x 90

اخبار اعتراضى,

اعتصاب یکپارچه پرسنل شبکه کابل هوایی و زمینی مشهد برای دومین روز متوالی

-

اعتصاب یکپارچه پرسنل شبکه کابل هوایی و زمینی مشهد
اعتصاب یکپارچه پرسنل شبکه کابل هوایی و زمینی مشهد
اعتصاب کارگران و کارکنان شرکتی شبکه کابل هوایی و زمینی مشهد امروز 1تیر 96 نیز ادامه داشت.

بنا‌ به گزارشهای دریافتی هیچیک از کارگزاران رژیم در شرکت مخابرات به‌عنوان نیروی کار شرکتی حاضر به پاسخگویی به مطالبات آنها نشدند، در صورتی که به گفته کارگران و کارکنان این بخش، آنان بیش از بیست سال برای مخابرات کار کرده‌اند، ولی هنوز به‌عنوان نیروی مخابرات شناخته نمی‌شوند.
این اعتصاب به‌دنبال آن آغاز شد که نماینده آنان در پی سه ماه آزار و اذیتهای فراوان از طریق جابه‌جایی در نقاط مختلف از سوی کارفرما، نهایتاً روز ۲۵ خرداد ماه از کار اخراج و پیگیریها و رایزنیهای همکاران وی جهت بازگشت به کار او نتیجه‌یی نداد.
بنابراین گزارش، پرسنل شرکتی شبکه کابل هوایی و زمینی مشهد طی دو روز گذشته علاوه بر اعتصاب، به‌طور یکپارچه دست به تجمع اعتراضی در مقابل ساختمان مخابرات مرکزی استان خراسان رضوی زدند، اما از گردانندگان شرکت مخابرات غیر از چند مأمور نیروی انتظامی که هدفی جز ترساندن تجمع‌کنندگان را دنبال نمی‌کردند حاضر به حضور در میان تجمع‌کنندگان و رسیدگی به خواستهای آنان نشدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f0284792-0f20-4193-a0fa-2c55e81d4321"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات